Tips: Tyg
Hej!
När jag grejar med mina råttor så märker jag att de brukar gnaga på min tröja. Anledningen är säkerligen för att de gillar gnaga på tyg! Om du till exempel har en tröja, som är för liten eller nåt kan du klippa en liten bit, ge den till råttorna, låt de gnaga, mysa och möjligen kissa i den och byt ut den nån/några dar senare mot en ny tröjbit.
PS: Släng den använda tygbiten, ingen idé att tvätta…

Lämna gärna synpunkter & kommentarer…
man kan ju sätta in en hel t-shirt eller vad man har om man vill det brukar bli trvliga gömmor och tunnlar och hängmatta i ett;)

Jag använde tyg som bottenmaterial till råttorna ett tag. Det var mycket populärt och lätt att städa. Men tyvärr funkar det inte längre eftersom jag inte har egen tvättmaskin.

Smart StormmillaGirl & Nidnal… Kanske också ska använda tyg som bottenmatreal nån gång i "framtiden"…

varför inte tvätta?

Asså lixom lite knäppt att tvätta en tygbit. Men du har helt rätt… Varför inte?

Asså lixom det är ju bah lite typ knäppt asså!

Haha. Asså, bah!
Svenska på högsta nivå… *asg*
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jaja, i stället för att påpeka hur folk skriver kanske vi kan hålla oss till ämnet? 
Jag har använt gamla tygbitar jag hittat i garderoben till råttorna, det har varit t-shirtar och gamla handdukar som jag gjort hängmattor av. Jeansben har blivit tunnlar som jag hängt upp i taket. :P
Handdukarna har tvättats medans klädesplaggen har kastats om de inte varit riktigt populära.