Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 391 ggr
Fridborg
0

(S) Tillbehör

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter diverse veterinärsbesök och att precis allt hemma tagit slut samtidigt är detta en extra fattig månad, därför säljer jag av lite saker jag inte behöver!

1. Grått hyllplan med skruvar samt stege. (Risken finns att en gänga är utsliten, men den är fortfarande fullt användbar om man skruvar fast de andra hårt och "hänger" upp den sista med en S-krok) 50:- för båda

2. Toalettlåda, blå storlek medium, knappt använd. 40:-

3. Ett rakt rör, blå ändar, beige ogenomskinligt. 30:-

4. Erbjudande! 5 av mina handsydda hängmattor med måtten ca 25-27 cm i diameter för endast 100:-! Finns i färgerna zebrarandigt, lila med vitt mönster, svart, röd, neongrön, mörkblå och rött. Kostar dessvärre ca 50 kr (eller mer, inte hunnit väga hos ombudet än) att skicka. Syr även tunnlar för 30:- styck i dessa färger, vissa av färgerna har jag inte jättemycket av, så passa på! 

5. Böjt rör, svarta ändar, vit ogenomskinligt. 30:-

Nedan exempelbilder på hängmattor jag gör.

OBS! Jag vet inte i dagsläget hur mycket allt kostar att skicka, men allt finns i Västerort, Stockholm och jag vill helst inte åka runt hela stan utan kan mötas som längst vid T-centralen.

Fridborg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min 600+-gramshane i en matta jag sytt. Som synes får stora råttor plats. Kan även sy större men för en extra peng.

Den blå toalådan man ser i bakgrunden är den till salu

Fridborg
0

Transport till GBG kan eventuellt ordnas på söndag.

123fyra
0

Är de någon skada på böjda röret. Nr 5?

Fridborg
0

#3 Nix, använd i ca ett halvår, men jag har inga gnagisar så den är helt gnagfri :)