Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 522 ggr
Charlott_
0

Hjälp???

Hej! Jag har nu ett bra tag försökt sälja mina ena 2 tjejer som inte går ihop med mina andra 2 honor. Råtthjälpen har inte svarat mig på flera veckor å jag känner att jag verkligen inte kan ha kvar dom. Priset är absolut inte viktigast, jag vill att dom får ett bra hem i en stabil flock!

Här är länken till annonsen. Mamma på bild men för mer info så kommer de bilder på båda! :)

http://rattor.ifokus.se/discussions/50dd970dd4ebea446209662c-s-2-tjejer

Mvh Charlott

Charlott_
0

För intresse så kan jag transportera mellan Tanum å Ljungby I slutet av vecka 7 (nästa vecka) :)

antidote
0

Du kan putta upp din andra tråd så slipper du göra en helt ny :) Synd att det inte funkade med rottentottarna

Kalli
0

Testat Blocket eller några andra annonssidor?

Tillägg: Läste annonsen nu, kan nog (tyvärr) vara svårt att hitta hem åt ostabila råttor som bits och inte fungerar i flock. Men hoppas du hittar en lösning.

Charlott_
0

#3 När jag fick hem mamma  när hon va 6v så visste jag inte varför hon va så rädd om sig själv, efter ett tag så såg jag att hon va dräktig. (smet över till hanarna innan jag skulle hämta henne hos uppfödarem). Så jag hann inte få henne ''tam'' innan hon fick ungarna å hon bet mig innan hon fick ungarna å hela tiden efter har hon bara gjort de för att skydda sina ungar :/

Men mina 2 andra honor ät ju också mor å dotter å de är dom som är dominanta, dom har levt ensamma innan å jag tror dom vill de. Så jag har kommit på de att de e mina andra två tjejer som jag ska ha kvar som bara vill leva ensamma med varandra :)