Råttor iFokus

Råttor

Etikettburen-boende-inredning
Läst 455 ggr
[Sara FE]
0

Golvproblem under Royal Suite Double?

Är det fler än jag som har fått fula gropar i golvet under hjulen på Royal Suite Double? Har ni kommit på någon bra lösning? Jag har provat med tjocka hallmattor under buren, med nya golvgropar med fasttryckta mattdelar som enda resultat…

Tilläggas bör att buren står på ett sådant där billigt standardgolv som finns i många lägenheter. Inte något hårt trä/stengolv.

chade
1

sånt golv har jag med, och jag skaffade mig precis en sån bur och vill också ha tips :P

Små stjärnor lyser också i mörkret.

[Sara FE]
0

Tillägg: Jag undrar givetvis om någon med annan riktigt tung bur än RSD upplever detta problem också. :)

zickan
3

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Sorkland
2

Vet en som satte plastlock till burkar under sin fast det var för att det rann kiss längs benen men det kan säkert funka för att slippa fula märken med.

[Sara FE]
0

Tack för era svar! :) Det blir nog en vända till IKEA för #3, ska vara lätt att rulla på och av också.

Zakaraa
3

Haha jag tänkte precis skriva att jag inte har några problem alls och att jag har vanligt gold (sån där billig golvmatta som finns i de flesta hus) så tittar jag ner på golvet och ser att jag har trägolv, det är utanför rummet, i köket som vi har sån golvmatta. BRA koll man har på sitt eget rum, haha! Oskyldig

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

MetalMii
0

Pappa har smala träplankor under hjulen till pianot för att skydda parketten.