tumör..
Här har vi då min fina Lady, hon har typ en ganska så fet knöl precis brevid bakbene. Visst är det en tumör? eftersom den växer ganska så fort..
Visst går det bra att ha kvar hon så länge det går då hon inte verka ha ont och inte störa sig på den? Men när det börjar bli dags får hon nog somna in.. har inte heller råd med operationer osv. + att hon är rätt så gamal nu också.
Får ge henne extra mycke kärlek!

Växer den fort kan det mkt väl vara en tumör, och är hon över 2år så skulle jag inte välja op. Pyssla om henne så hon har det bra, och håll koll på knölen.Jag har personligen inte bra erfarenhet när det gäller op på äldre råttors knölar, men kanske ngn annan här på forum harr :) vil du få klarhet om det är tumör eller inte så ska du höra med vet.
joo hon är över 2år.. så just däröfr tror ja inte ska operera bort den. när hon liks är sågammal.. nu blir det att gosa med henne lite extra!
Ge henne massor av kärlek och håll koll på ryggraden, går hon snett så kan hon få extrem värk. Eftersom de inte kan prata får du vara extra observant.
joo det ska jag, okej tack! det ska ja hålla koll på!