Tipps!
Hejsan.. xD Idag har jag varit på Öb. xD (aa) .. Jätte kuwwl. Köpte ett sånt dära resehus som alla säger är så bra xD Hiihi. Sedan köpte jag en Tunnel till katter., Den var av tyg men miina råttor älskar den ! Kosstade bara 39 med.. Ett bra tipps el? Hoopas det <3<3
Hiihi..
resehus? det har jag aldrig hört talas om? vad är det för något? nu blev jag nyfiken.
Resehus till råttor., Ett sån liten "Bur" Man kan ha råttan i när man reser :)
Finns det inte något liknande på rusta oxå? Har för mig att jag sett det.
Låter spännande, kan man få se foto?
förresten varför skriver du jämt med kursiv stil… och varför ska vi betygsätta så mkt du skriver?
vilken bra fråga, det undrar jag oxå
#4 & #5 .. :) Jag skriver med kursiv stil för att jag tycker det är fiinast. xD Gör alltid det på alla sider.. :) Hmm. Ska man betygsätta mkt? Mer som man Inte ska betygsätta tycker jag då. Men saker jag ger Tipps om är kuwwl & veta vad folk tycker om ^^, Heeh.. & tyvärr Grodan., Miin sladd till datorn fungerar inte men jag ska se om jag kanske kan fixa bild på annat sätt..
Jag har funderat på att köpa en kattunnel eller liknande jag också faktiskt. Verkar vara en kul grej till de små terroristerna! ;)
Joo xD Mina älskar den :)

Köpte sån där pryl korg i tre på barnavdelningen som jag klippte isär och hängde upp, vilken Pys nu massakerat, sitter bara och väntar på ett litet *poff* när sista tråden smäller och hon landar i backen :P Observera bilden, det ska bara vara ETT större hål i korgen… hums… Hon är för sällskaplig så hon biter alltid sönder hängmattor och sånt i den ände där hon ser mest av rummet, ganska gulligt…
#9 Sånna har mina med :) Mkt omtyckt..
#9 Sånna har mina med :) Mkt omtyckt..
mina har också en sån där mini fångst men dom verkar inte tycka om den så mycket
synd det för jag köpte ju den till dom och så vill dom inte ha den otacksamma råttor 

En sån kattunnel köpte jag till kaninerna, men råttorna brukar gå & lägga sig & sova i den när dom är ute =)
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

en minifångst är nog för stor för mina råttor men kan man typ klippa isär den så att man får bara en "våning"??

#14: Jag klippte bort den nedersta delen på min minifångst för att den inte fick plats annars, så ja, man kan klippa sönder den.
jag har också en minifångst men jag sydde fast den nedersta delen i den övre så jag bara har två våningar. sen när dom pajat en av dom andra för mycket är det bara att byta ^^