Liv bäddar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Var bara tvungen att visa videon när jag lyckades fånga Liv mitt uppe i bobyggnation. Det går ju minst sakt inte så bra, men skam den som ger sig! Och så kommer Plyrp och stör mitt i allt också! Stackars lilla Liv! Allt slutar med att Liv sitter och stirrar in i väggen, helt uppgiven och båda papprena ligger på golvet.
Men så gulligt
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
ahahahaa aaaw men tussan xD
Hahaha, jösses! 
Ja stackars tösen som kämpar så hårt och får inget för det ❤
Hahahahah åh så söt hon är! Men hon lyckades ju få upp ett av papprena i boet tillslut? :D
# 5 Nej tyvärr, vi slutade vi filma då, så det ser ut som hon klara det men den trillade ner igen och då satt hon och stirrade uppgivet in i väggen en bra stund och gav upp. Men efter det så klöpp vi till massa tidnings papper så nu är hon glad och har en jätte fin bädd. Det tråkiga är att hon bäddar i toan och inte i sängen :/
Herregud så sött! :3
Hajar Nämen lilla livet :) Ja dom va nog lite för stora xD :) Men hon kan få komma o möblera Micos päls istället :) Att inte plyrp hjälpte då hon brukar ju vara den äventyrslysta av dom alla jue :)
Så sött :D
Vad är det för "hylla" hon klättrar upp och lägger sig i?
Det är deras toalett som hon bestämt sig för att sova i, men hyllan kommer från Ikea. :)
Man får 2 hyllor en stor och en liten. Det är den lilla som vi har som toalett.