Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 481 ggr
Calypso & Nike
0

Sov så gott Calypso

I natt somnade Calypso in med en massa okända sjukdomar. Var till veterinären med henne 2 ggr och igår fick hon ytterligare mer mediciner som vi skulle prova. Tyvärr han vi inte så långt. I natt somnade hon in tryggt hemma. Hann tyvärr inte ta farväl av henne innan hon gick bort. Calypso var en mysig råtta på sitt sätt och hon kunde bitas om man stoppade in handen i buren. Hon hann inte träffa Belle så mycket på slutet. Hon kommer att vara saknad av mig, min pojkvän och av Belle. Sitter nu med henne i soffan och tar ett sista farväl. Nu får hon springa och busa med sin bästa kompis Nike uppe i råtthimlen och spana på alla snyggingar. Sov så gott min lilla ängel Calypso och hälsa till Nike. Kommer att sakna dig som en tok.

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Calypso & Nike
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på Calypso tillsammans med Belle när de var ute på sängen

ceccie
0

Jag beklagar bortgången av calypso, det är det värsta med råttor dom lever så kort tid. Men dom är små glädje spridare, som tränger djupt in i våra hjärtan .

Calypso & Nike
0

Tack! Ja de lever på tok för kort tid :( Men jag kommer fortsätta ha dessa underbara djur :) Belle blev ensam nu, så jag ska leta 2 nya kompisar till henne :) När jag har hittat 2 underbara töser, kommer jag att presentera dem här på Rif :)

mikeiko
0

beklagar :(

darkness
0

Beklagar :(

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Elinisa
0

Vad tråkigt. :-(

Beklagar sorgen.

SoKawaii
0

Beklagar sorgen. :( Vet om två råttflikkor som letar nytt hem. 5mnd. Finns i gbg.

"Do small things, with great love"

[Emma--]
0

Beklagar !