Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 1786 ggr
Gahich
0

Luftrenare xj-2000

Har bestämt mig för att köpa luftrenaren xj-2000. Den har fått så bra respons i den HÄR tråden och väldigt prisvärd.

Dock så är den slutsåld på hemsidan som nämns i tråden, så jag undrar om någon vet om man kan köpa den någonstans? har kollat runt på google men inte hittat något..

Sen skulle det även vara kul att få höra lite mer om folk som har denna luftrenare, är den så bra som den verkar?

Fjordell
0

Jag är supernöjd med min, den fungerar oerhört bra! Om man rengör den minst en gång i månaden så tar den bort all eventuell odör som kan förekomma :)

Har dock ingen aning om den går att köpa någon annanstans, har också försökt kolla upp det åt en kompis som vill ha en likadan… Men man får nog helt enkelt vänta tills de kommer in i lager igen.

diddiman
0

Jag var helt grymt nöjd i början. Det blev en otrolig skillnad! Men ju längre tiden gick, desto sämre blev den tycker jag :S Tillslut började jag, som aldrig vart allergisk mot något, känna av råttlukten i vårt rum mycket. Jag var bomtät i näsan när jag var i rummet under några månaders tid. jag rengjorde den oftare än man borde men det hjälpte inte. Efter jag gjort rent den en gång glömde jag att sätta på den igen. Efter några dagar kom jag på att efter dessa månaders snorande kändes det mycket bättre, och insåg att skiten inte var på ens… Sen dess har jag inte satt på den igen… jag borde prova att sätta på den igen och se om det var ett jätte konstig sammanträffande eller om det faktiskt berodde på luftrenaren….

zickan
0

Gillar min. perfekt i sovrummet när man sover med hundarna. ger bra luft :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

JoySurrender
0

Min älskling (civilingenjör) har byggt en luftrenare av en kartong, ett kolfilter, en datorfläkt och en rullad kartong som skorsten. Fungerar fantastiskt bra och kostade väldigt lite :-)

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

Gahich
0

#1 Okej ja då får man helt enkelt vänta tills den kommer in på lager igen.

#2 Skriv gärna i tråden vad du kommer fram till sen när du haft på den ett tag! :)

diddiman
0

#5 det kan jag göra :) kan sätta på den ikväll och avvakta några dagar och se vad som händer :P

Velinga1984
0

#0 Tycker inte om den alls. Inte värd pengarna, nu har jag iofs möss men tycker inte att den tar bort lukten. Dock får den bara kvar men jag fortsätter att städa burarna och vädra ofta. Märker ingen större skillnad om den är avstängd eller på.