Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1262 ggr
[Kaptenrosa]
0

Råttbebis!!

Har en hona som är leveransklar i början av februari, hon var tingad av en tjej men hon ångrade sig så nu finns hon att tinga igen :) Bild kommer :)   födelsedatum: 29/12-12 färg, teckning o hårlag: Blue Slätpälsad kön: hona kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 9 st faderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej moderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej syfte med parningen el om det är omplacering, anledning omplacering: kan inte ha kvar hela kullen själv :) hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: vet inte än eftersom dom är såpass små. pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 180 kr, ej reg ort där råttan/råttorna finns: Göteborg telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): kaptenrosa@hotmail.com Om annonsen ska vara låst eller ej: ej låst

[Kaptenrosa]
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

där är sötisen.

Melissa V
0

Vilken goding <3 Hade lätt kidnappat om jag fått

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

[Kaptenrosa]
0

Haha visst är hon söt!!

Emmetem
0

Nejmen herre vilken sötnos! Skulle gjort som #2. Exakt en sådan råtta jag velat ha ända sedan vi fick råttor.

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

Sarakechi
0

Synd att jag har så många sötnosar planerade redan, exakt sådär såg en tös ut som jag skulle ha, men som tyvärr inte överlevde i kullen :(

[Kaptenrosa]
0

Intesserad kanske? :)

[Kaptenrosa]
0

Aaw vad tråkigt :(

Sarakechi
0

Ja, hon är förbannat söt, men jag vet inte alltså :P
Å andra sidan, sambon sa inget maxantal ;)

Sarakechi
0
[Kaptenrosa]
0

Haha okej, bara att pm:a/ maila eller skriva här om du är intesserad :P

[Kaptenrosa]
0

Jag kan ta fler bilder om en stund, ska städa buren så kan passa på då :)

Sarakechi
0

Jag ska nog ha henne iallafall :)
Och jag vill gärna se fler bilder :D

[Kaptenrosa]
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon ser ljusare ut på den här bilden men det är pga ljuset o kameran, hon är den färgen som är på första bilden

Sarakechi
0
[Kaptenrosa]
0

visst är hon :D

Sarakechi
0

Jag vet inte om hon har något namn, men jag har iallafall döpt henne till Impera :)

[Kaptenrosa]
0

Gulligt!!

Calypso & Nike
0

Jag vill ha. Skicka henne med DHL Express. Hehe ;)

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

mikeiko
0

Jösses vilken skönhet <3

Grodan
2

Hur kommer det sig att du inte vet ens något om modern?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Kaptenrosa]
0

Vad snackar du om då?

[1UpShroomish]
0

"moderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej"

Om det är du som har kullen så borde du åtmintonde veta någonting om mamman till ungen

[Kaptenrosa]
1

Tänkte inte ens på att jag skrev det. Hon heter Valkyria, och väger ca 340g. Vet inte födelsedatum, men hon är snart 1 år och detta är hennes andra och sista kull. Hon är black husky roan.

loular
0

Jag är väldigt intresserad att utöka vår lilla flock på två här hemma :) Jag ska kolla upp eventuella transportmöjligheter (då det är prio ett). Jag skickar ett pm till dig imorn bitti (trött nu :D) om hur vi har det här hemma! :))

[Kaptenrosa]
0

Hon är troligtvis redan såld, hur låser man tråden?

wintermynta
0

Jag låser tråden. Men om du behöver öppna den så får du fylla i all info annars förblir den låst.

Inlägget är låst för nya kommentarer