Råttbebis!!
Har en hona som är leveransklar i början av februari, hon var tingad av en tjej men hon ångrade sig så nu finns hon att tinga igen :) Bild kommer :) födelsedatum: 29/12-12 färg, teckning o hårlag: Blue Slätpälsad kön: hona kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 9 st faderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej moderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej syfte med parningen el om det är omplacering, anledning omplacering: kan inte ha kvar hela kullen själv :) hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: vet inte än eftersom dom är såpass små. pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 180 kr, ej reg ort där råttan/råttorna finns: Göteborg telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): kaptenrosa@hotmail.com Om annonsen ska vara låst eller ej: ej låst
Vilken goding <3 Hade lätt kidnappat om jag fått
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
Haha visst är hon söt!!
Nejmen herre vilken sötnos! Skulle gjort som #2. Exakt en sådan råtta jag velat ha ända sedan vi fick råttor.
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Synd att jag har så många sötnosar planerade redan, exakt sådär såg en tös ut som jag skulle ha, men som tyvärr inte överlevde i kullen :(
Intesserad kanske? :)
Aaw vad tråkigt :(
Ja, hon är förbannat söt, men jag vet inte alltså :P
Å andra sidan, sambon sa inget maxantal ;)
Har du fler bilder på henne? :)
Haha okej, bara att pm:a/ maila eller skriva här om du är intesserad :P
Jag kan ta fler bilder om en stund, ska städa buren så kan passa på då :)
Jag ska nog ha henne iallafall :)
Och jag vill gärna se fler bilder :D
Herregud så söt hon är!!!
visst är hon :D
Jag vet inte om hon har något namn, men jag har iallafall döpt henne till Impera :)
Gulligt!!
Jag vill ha. Skicka henne med DHL Express. Hehe ;)
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Jösses vilken skönhet <3
Hur kommer det sig att du inte vet ens något om modern?
Vad snackar du om då?
"moderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej"
Om det är du som har kullen så borde du åtmintonde veta någonting om mamman till ungen
Tänkte inte ens på att jag skrev det. Hon heter Valkyria, och väger ca 340g. Vet inte födelsedatum, men hon är snart 1 år och detta är hennes andra och sista kull. Hon är black husky roan.
Jag är väldigt intresserad att utöka vår lilla flock på två här hemma :) Jag ska kolla upp eventuella transportmöjligheter (då det är prio ett). Jag skickar ett pm till dig imorn bitti (trött nu :D) om hur vi har det här hemma! :))
Hon är troligtvis redan såld, hur låser man tråden?

Jag låser tråden. Men om du behöver öppna den så får du fylla i all info annars förblir den låst.