Råtthanar köpes!!!
Hej!
Letar tappert efter råttkillar, så jag tänkte kolla här om det finns någon som har en kull eller skall ha. mvh// kicki

Vet att det finns säljes annonser med just hanar till salu på http://www.zoonen.com/perzoonen/annonzparken/
Kolla där=)
Jag väntar på en kull i början av juli. Kan bli hanar där 
Läs mer på www.cosmonita.se/rattindex1.htm
Länk till zoonen… hm…
olydia här har två råttkillar kvar prata med henne:)
hej jag har två hannar snart 1 år om de e nåt?

Hmm, jag kollade länken på zoonen som var inklistrad här ovan.Den enda annons för råttor jag såg var för nakenråttor.Jag klickade för att titta på annonsen..På bilderna så ser man en hand som håller nakna råttungar ovanför hinkar med råttlortar i som det ser ut som råttorna förvarats i..Jag påstår inte att det är så men bilden var inte tilltalande…… Hu…Kolla själva…

Jasså… konstigt, jag hittade flera st annonser där
Man kan ju välja område när man söker, valde du Sverige eller tog du samtliga?
#4 Vadå hmm?? vad skulle det vara för fel med att länka till Zoonen??

Jag skrev inget om att det är fel att länka till zoonen, jag bara reagerade på annonsen med de nakna råttorna där…

#9 ja han ostergren gillar jag inte. han har rätt stor avel på nakna råttor, tycker alltid det är en annons ute.
Men däremot fanns det en veronika som har 2 urfina killar från råtthjälpen. Vet inte om det kan vara Verra här på ifokus… men värt att kolla.

Ett tips till, råttor under 100/150 kr hade jag inte köpt. Kanske paranoid men känns inte så seriöst när dom säljs så billigt.

#11 förstår att det kanske inte känns seriöst att ge under 100 för en råtta. Men min tuva gav jag 25 kr för, hon skulle blitt ormmat. Och hon har aldrig vart sjuk, aldrig bitit nån, hon har alltid var min mulliga mysråtta. Så även råttor under 100kr förtjänar hem!

ALLA råttor förtjänar ett hem. Men sedan är frågan ska vi köpa av tex ormmatsuppfödare pga det? För när vi handlar av dom och i djuraffärer så stödjer vi deras avel och indirekt stödjer vi ett plågsamt liv för många andra råttor.
Om man har en seriös avel måste man ta mer än 30 kr st för att få det att gå runt. Det går ändå inte runt men bär sig lite iallafall.
Sen kanske det finns seriösa som helt enkelt inte blivit av med ungarna och säljer dem billigt pga det. Men oftast är det inte så.

#9 Det var grodans svar jag kommenterade=) hon skrev: "länk till zoonen… hm" det var därför jag skrev så! 
Hej ! Min ena dumbo hona få bebisar om några dar. , Skicka ett mejl om du är intreserad!