Sovande råttor :)
Vad är sötare än små råttor som sussar sött?:) Nu vill jag se bilder på era när de sover^^

#7 helt underbar bild, så söt! Å så trött!

#10 hehe ah han kom inte upp i hängmattan så tillslut gav han upp och somnade sådär:)

lilla robin. höll på å få en hjärtattack för det knarrade i golvet när jag gick (han vaknar alltid av det) och jag öppnade buren utan att han vaknade. först efter att jag tog kortet såg jag att han inte andades xD men när jag lyfte honom vaknade den lilla skrutten :)
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Skapa gärna en ny tråd med detta tema eftersom denna är gammal och alla gamla bilder är minimerade :)
#18 Oj ursäkta, såg inte ditt inlägg förrän nu! ..efter jag redan bombarderat tråden med nya sovbilder! 

#18 ; Tänkte att det inte gör så mkt - är ju inte så många ändå :) Eller kommer de nya bilderna också bli förminskade inom snar framtid?
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
#27 aww. Som att de håller handen.
Så söta bilder! tyvär har jag ingen bild där mina råttor sover, de vaknar alltid när jag går in till dem. XD
#24 & 25 Jag gick in i de gamla inläggen och fixade om med bilderna istället, eftersom den här tråden så snabbt blev så poppis :)
Jag tror jag fick diabetes av all söthet ;w;

Gopher och Roo sover sött och myser på sitt favvoställe <3
Besök gärna Wamrats uppfödning på FB!
Gud vilka söta sovstilar alla har! :D
Jag smälter av dessa bilderna!
Kanske inte det bästa sovstället med tanke på hur många gånger hon höll på att ramla ner xD
#88 Men herregud vad söt.
#89 Tack ^^ jag får sån lust att killa henne på magen när hon sover så där ^-^
#90 jag förstår det!
#91 synd att jag inte fick en bild när hon hade tappat der ett ben xD det var jätte kul xD fick bära ner henne till hängmattan sen för jag var rädd att hon skulle ramla ner (a)
#92 Haha, herregud! Ibland är det svårt för dom att förstå sitt eget bästa!
Nu vill jag se fler sovbilder, gott folk!
#93 ja verkligen xD som tur hade jag hängmattan under när hon sov så där ^^
Sötisar allihop :)
Gud vad söta alla råttor är! Har inte fotat mina ännu. Mina 5 veckors bebisar jag fick igår ligger och sover i min tröja tillsammans. Sen har jag 2 10 veckorsbebisar, som aldrig sovit i min tröja. Ganska konstigt som jag fick dessa igår … :)