Letar efter råttbebisar!
Hejsan!
Jag letar efter en kull med råttbebisar som är leveransklara i början av februari. Två hanar ska det vara, och de ska självklart vara bröder :) Hade varit ett + i kanten om det finns minst en black eyed white i gruppen, men färgen spelar egentligen ingen större roll, huvudsaken är att dem är mysiga små varelser som vill komma till ett kärleksfullt hem :)
Kontakta mig om ni har några tips!
Tack på förhand
// Kajsa
Black eyed white lär du ha väldigt svårt att hitta, har för mig att såna övertecknade råttor dras med en del hälsoproblem och dessutom är rätt svåra att få fram. Det finns dock en del väldigt ljusa färger, kolla på t.ex. siamese eller himalayan, eller varför inte roan som bleks med tiden :) Rödögda helvita finns ju också. Lycka till!
Jo, jag har läst om deras hälsoproblem och det är verkligen synd :( Men man får ju inte vara allt för negativ och dra alla över samma linje ;) Man kan alltid hoppas :) Skadar heller aldrig att fråga :) Roan skulle funka, dock så går inte jag riktigt ihop med rödögda. På något vis är det en gnutta läskigt tycker jag haha. Tack för infon!
Hej! jag har ett par bäbis hanar.
Men vart är det du bor?
jag själv bor i uddevalla!
-Sara, och alla mina små långsvansade kräk<3
Hejsan! Långt ner i landet, i Kalmar bor jag.
Så det är en rätt lång bit till Uddevalla.
Jag har hittat en uppfödare i Ronneby, så allt har löst sig! :)
Väldigt tacksam i alla fall, "vapensyster"!
Ha det gott!