Råttor iFokus

Råttor

Etikettlänkar
Läst 918 ggr
darkness
1

zoomarknad.se

Någon om har beställt något härifrån? eller vet hur de är? Letar nämligen efter ferplast hörnhylla och hitta en här http://www.zoomarknad.se (Vet inte om sidan blir länkad nu när jag sitter inne på mobilen)

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

MarHai
0

Jag har beställt därifrån(och även köpt i butik). Bra service och snabb leverans :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

darkness
0

Okej tack då ska jag kolla in dem lite då ;)

[1UpShroomish]
0

Jag beställde en bur därifrån för en vecka sen och även om den visseligen kom fram fort så saknades det ett galler och skadad på två ställen. Där gallret saknas finns det alltså inget teckan på att där någonsin funnits ett galler. Som tur är så kan väl inte tjejerna ta sig ut ändå.

UrchinFamiljen
0

Man kan köpa levade djur på den där hemsida!! Man bara lägger djuret i kundvagnen verkar det som… :o

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

MarHai
0

Nej det kan man inte.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Lancia
0

Nej man kan inte köpa djuren via hemsidan. Lär precis vid "Lägg i varukorgen-knappen". Det står fetmarkerat…

UrchinFamiljen
0

Jag tänkte väl det…

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

darkness
0

#3 har du reklamerat/lämnat tillbaka den? Du borde ju få en ny eller pengarna tillbaka tycker jag isf eller inte betala fullt pris :O Tycker det var lite dåligt när.de skriver "vi har inte de snyggaste kartongerna men vi förpackar era varor omsorgsfullt" >.> Hoppas mina saker kommer fram hela utan saker som fattas oså annars får de det inte roligt ;)

[1UpShroomish]
0

Ärligt talat så orkar jag inte tjaffsa med dom, och skadorna påverkar jue inte några funktioner egentligen.

Men billig var den inte iaf :/

darkness
0

Okej :/ ja det kanske inte är de roligaste att göra D:

zickan
1

Köpt massa saker i butik men aldrig via hemsidan. Dock skulle jag inte rekommendera djur därifrån utefter det man läst här på rif om all ohyra och de dominanta och rädda råttor som råtthjälpen fått ta emot.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

mieeow
1

Jag tycker de hade ovanligt bra information om djuren för att vara djuraffär. Det fanns ju fortfarande många fel i texten, tyvärr. Dessutom vet man ju inte hur pass duktiga personalen i butiken egentligen är. :/

jag köper allra helst prylar från djuraffärer som inte säljer djur, då kan jag ha gott samvete när jag går därifrån! :)

Zakaraa
0

Deras information och framför allt inköpslista som finns på "Tamråttor"s sida var faktiskt ganska bra, blev lite förvånad över att den var så pass bra även om vissa saker kanske var onödiga (som kalksten osv) och kanske inte stämmer helt

#11 då är de ju jättebra att de skriver:
"Vi friskhetsbesiktigar råttan när ni köper den

Känns ju sådär lagom sant då om man får hem råttor med ohyra osv liksom :P

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

darkness
0

En fråga, Låt säga att min bur kommer på måndag eller ja någon dag då jag inte är hemma men mina föräldrar eller syster är hemma, kan de ta emot buren/paketet då vid hemleverans? För när en gubbe kom hem till oss med diskmaskin så skrev jag bara på (ingen visning av leg eller nr på paket) men när jag ska hämta ut så visar jag leg och eller paketnr (avi nr) Åker liksom bort i helgen och vet inte riltigt när jag kommer hem D:

zickan
0

Vet inte hur det är med paket till dörren. Men det borde ju inte vara några problem. Tror ingen bryter sig in i ditt hus för att ta emot ett paket för att stjäla.
Men försäkerhetens skull. Lämna ditt id kort hemma. Det ska vara okej för en andra person att hämta ut paket på iaf posten mot uppvisande av sitt id och id på personen paketet är till.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

darkness
0

#15 hmm okej ja, jag får nog göra så då :o tack :)