(S) 2 tjejer
Hej! Jag har 2 tjejer här hemma som jag verkligen inte har tid att får iordning på.
Det är en mamma och hennes dotter. Båda är väldigt osäkra och behöver komma till en stabil flok. Dom bråkar även med mina andra 2 honor och jag känner att det inte funkar längre :(
Finns det något varmt råtthem till dessa sötisar? Vill ej att dessa två separeras. Pris kan diskuteras. Men vill att dessa två alltid kommer få bo med varandra. För jag ser hur mycket dom betyder för varandra :)
■Födelsedatum: Mamma Tinny 23 april 2012
■Uppfödare: En tjej i Uddevalla, Nathalie heter hon…
■Kön, öron, teckning, färg osv: Hona, topp, Striped roan, slät
■Föräldrar: e: Regius, black striped roan slät db
u: Bimby, black striped roan slät dumbo
■Kullstorlek: Vet ej.
■Anledning bakom annonsen: Jag vill omplacera henne pga att jag inte har tid för att få henne bit fri, hon är en väldigt osäker tjej som behöver komma till en stabilare flock då de andra tjejerna bråkar med henne :(
■Pris: 150:-
■Vart: Lite utanför Tanumshede
■Möjligt transport: Mellan Strömstad och Stenungsund.
■Kort beskrivning: Hon är en väldigt mysigt tjej annars. Väldigt ung för att redan haft 1 kull… jag vet. Men hon va redan dräktig när jag fick hem henne ifrån uppfödaren :( Men hon skötte mamma rollen kanon för att ha vart så ung mamma.. :)
■Födelsedatum: Dottern Trixie 30 Juni 2012
■Uppfödare: Jag själv :)
■Kön, öron, teckning, färg osv: Hona, topp, Black hooded, slät
■Föräldrar: u:Tinny, Striped roan, slät, topp
e: Malte, black hooded rex topp
■Kullstorlek: 12 st.
■Anledning bakom annonsen: Samma anledning som mamman. Hon är väldigt osäker och behöver komma till en stabilare flock som ej bråkar med henne..
■Pris: 150:-
■Vart: Lite utanför Tanumshede
■Möjligt transport: Mellan Strömstad och Stenungsund.
■Kort beskrivning Varm och go tjej, väldigt försiktig och skötsam :)
Ingen?