Gravidmage *bildtråd*
Hittade ingen sådan tråd, och nu på senaste tycker jag det dyker upp många frågor om råttan är dräktig. Då kan dom kika in hit! :)
Så släng upp alla era gravidmagar, skriv hur långt gången råttan är samt hur många som fanns där inne! 
Silje
3 dagar innan födsel - 10 födda, 9 överlevande.
// Lise
When nothing goes right, go left!
Putt ^^
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
Tack för denna tråd! :-D
Kan inte någon lägga upp hur en två veckors mage ser ut (alltså en vecka innan förlossning) ? ^^
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
#7 Jag kom på efteråt jag hade skrivit att du hade ju en bild på din Kajsa upplagd på rif .. men tack i alla fall :)
Kan inte någon lägga in en bild på en 1 veckas-mage? x)

#9 Ser ut som en helt vanlig råttmage då ;)
Qui dormit, non peccat
#10 Haha ok. ^^'
kommer ungarna vara tillsalu?
#12 vilka ungar? ^^
ja de spelar egentligen ingenroll min rådis blev nyligen ensam (hona ) så hon behöver en honpolare ,

#14 Det här är ingen annonstråd, utan en bildtråd. Annonser ska se ut på ett annat sätt för att vara giltiga :)
Qui dormit, non peccat
mjo , jag vet . men vill bara inte att min bebis ska vara sj , sry,
#16 Denhär tråden är bara skapad för att visa hur råttmagar ser ut i olika stadier av dräktigheten, så det "finns inga" bebisar. Bilderna kan vara ett år gamla, eller tio år, -eller nya. :-)
Om du är i akut behov av en hona som sällskap till din råtta som blivit ensam kanske du kan göra en sökes-tråd.. Du kan också ringa direkt till uppfödare och fråga om de har några leveransklara bebisar. :-)
Tack :) 
Åhh kan inte folket här bomba denna tråd med bilder? Snääällla? Älskar verkligen runda bebismagar! :D <3
Tass
*putt*
Förlåt om jag är tjatig, men är i väldigt behov av denna tråd just nu. 
Kan inte någon till lägga upp en bild på en två veckor mage? Så man får lite mer perspektiv på det hela.. ^^
*tass*
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
Jahap, då kan väll jag bidra med bilder på Felines mage. Hon fick 15 stycken, alla lever än så länge (hon födde idag) :)
Dag 6

Dag 8

Dag 11

Dag 12

Dag 13

Dag 15

Dag 16

Dag 17

Dag 19

Dag 20 (dag innan födsel)

tass
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se
Så himla gosiga magar :* Sitter o funderar på vad råttisarna tänker där ;)
// Stephanie och hårbollarna 
Det var verkligen intressant att se, aldrig sett en höggravid råtta förut.
#26 Den bilden fick mig att skratta högt, vilken pose och speciellt min hon har där, hahaha! 
#30 Haha, ja, hon ville inte vara med på bild 
// Lise
When nothing goes right, go left!