Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 2034 ggr
Ratlings
9

Gravidmage *bildtråd*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade ingen sådan tråd, och nu på senaste tycker jag det dyker upp många frågor om råttan är dräktig. Då kan dom kika in hit! :)

Så släng upp alla era gravidmagar, skriv hur långt gången råttan är samt hur många som fanns där inne! Skrattande

Silje
3 dagar innan födsel - 10 födda, 9 överlevande.

// Lise
When nothing goes right, go left!

Ratlings
0

Silje 
Dagen innan födsel - 10 födda, 9 överlevande.

// Lise

[Ratass]
2

Babsan dagen innan födsel - 15 st

regskylt
1

Kajsa dagen innan förlossning. 9 stycken levande, 1 död

Virkan
0

Putt ^^

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

lisapahlen
2

Tack för denna tråd! :-D

Virkan
0

Kan inte någon lägga upp hur en två veckors mage ser ut (alltså en vecka innan förlossning) ? ^^

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

regskylt
1

Här är en ca två veckors-mage Tungan ute

Virkan
0

#7 Jag kom på efteråt jag hade skrivit att du hade ju en bild på din Kajsa upplagd på rif .. men tack i alla fall :)

Virkan
0

Kan inte någon lägga in en bild på en 1 veckas-mage? x)

hus-musen
0

#9 Ser ut som en helt vanlig råttmage då ;)

Qui dormit, non peccat

Virkan
0

#10 Haha ok. ^^'

[Parlplattan]
0

kommer ungarna vara tillsalu?

Virkan
0

#12 vilka ungar? ^^

[Parlplattan]
0

ja de spelar egentligen ingenroll min rådis blev nyligen ensam (hona ) så hon behöver en honpolare ,

hus-musen
0

#14 Det här är ingen annonstråd, utan en bildtråd. Annonser ska se ut på ett annat sätt för att vara giltiga :)

Qui dormit, non peccat

[Parlplattan]
0

mjo , jag vet . men vill bara inte att min bebis ska vara sj , sry,

Elinisa
0

#16 Denhär tråden är bara skapad för att visa hur råttmagar ser ut i olika stadier av dräktigheten, så det "finns inga" bebisar. Bilderna kan vara ett år gamla, eller tio år, -eller nya. :-)

Om du är i akut behov av en hona som sällskap till din råtta som blivit ensam kanske du kan göra en sökes-tråd.. Du kan också ringa direkt till uppfödare och fråga om de har några leveransklara bebisar. :-)

[Parlplattan]
0

Tack :) Skäms

Virkan
0

Åhh kan inte folket här bomba denna tråd med bilder? Snääällla? Älskar verkligen runda bebismagar! :D <3

Braun
0

Tass

Virkan
0

*putt*

Förlåt om jag är tjatig, men är i väldigt behov av denna tråd just nu. Skäms

Virkan
0

Kan inte någon till lägga upp en bild på en två veckor mage? Så man får lite mer perspektiv på det hela.. ^^

DuBetMig
0

*tass*

En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.

Virkan
10

Jahap, då kan väll jag bidra med bilder på Felines mage. Hon fick 15 stycken, alla lever än så länge (hon födde idag) :)

Dag 6

Dag 8

Dag 11

Dag 12

Dag 13

Dag 15

Dag 16

Dag 17

Dag 19

Dag 20 (dag innan födsel)

Ratlings
0

Dag 17

// Lise

Ratlings
4

Dag 21

// Lise

Ioma
0

tass

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

darkness
0

Så himla gosiga magar :* Sitter o funderar på vad råttisarna tänker där ;)

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Fjordell
5

Ailis mage bara några timmar innan förlossning. Kyss

10 födda, 10 överlevande

[Emelie321]
0

Det var verkligen intressant att se, aldrig sett en höggravid råtta förut.

#26 Den bilden fick mig att skratta högt, vilken pose och speciellt min hon har där, hahaha! Skrattande

Ratlings
0

#30 Haha, ja, hon ville inte vara med på bild Oskyldig

// Lise

Grodan
2

#29 Kyss

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Fjordell
2

Doris är dräktig just i detta nu. Bilden är tagen igår, och då var hon på dygn 18. Antal vet jag inte riktigt ännu. Flört

[rinrats]
0

Knasig bild kanske, men den enda bild jag hade dagen före ^^
Danzie, Dagen före förlossningen. 11 födda 11 överlevande :)

Fjordell
0

Doris bör "droppa" nu när som helst! Hon är på dygn 21 eller 22 och väger just nu 447g (gått upp 97g sedan parning).