Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 817 ggr
Baarbiedooll
0

Nakenfisar

Hejsan. Hur är det med nakenfisarna nu förtiden? Hör inte mycket om dem längre. Någon som föder upp eller liknande som kanske kan berätta lite mer för mig? :) Kramar från mig och gänget här hemma :)

[pepparkatt]1
1

Tror inte du hittar någon här som varken vill eller kan hjälpa dig med naket, det är ett big no no för dom flesta här!

Zakaraa
0

Just Naket är det inga seriösa uppfödare som föder upp just pga deras problematik. Det kommer med mycket genetiska fel osv.

Däremot finns dubbelrex, påminner lite om naket men kan ha allt från lite till ingen päls alls. Ofta faller pälsen av med åldern.

Är själv inte så inne på naket just pga problemen. Men är du intresserad av nakenråttor så rekommenderar jag att du tänker om, ev. söker dubbelrex (vad jag kan minnas har inte dubbelrex problem så som naket har)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

hus-musen
2

Äkta nakenfisar har ju en hel del genetiska problem, så det är inget vi på Rif stöttar. Det är inte heller tillåtet att annonsera ut ungar efter nakisar eller omplaceringar av den anledningen. Dubbelrexar har även de hamnat i den kategorin fast de inte har några genetiska problem.

Finns en del info här http://rattor.ifokus.se/articles/4d7156bbb9cb462244067b2b-harlosa-rattor

Glad

Qui dormit, non peccat

Baarbiedooll
1

Jag är inte intresserad. Var mycket mer annonser förut bara så tänkte kolla om det blivit nå ändrat ^^ tycker om mina med päls eller Rex :)