Gott nytt år!
Jag vill bara passa på att önska er alla ett riktigt gott nytt år!
Jag ser fram emot att lära känna er bättre :) Kram på er!
Jupps, gott nytt år på er allihop. Hoppas ni och råttorna har haft ett trevligt nyår.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
gott nytt år :)
Gott Nytt År! :)
Gott nytt år xristina . Jag ser fram emot o lära känna dig också bättre under rått året 2013.
…jag vill hänga med fast jag int har nån råtta/råttor o lär känna oxå er alla
allafall lite 
God fortsätning till år 2013
det har nu gåt några timmar
#5# du är välkommen till oss. Det ska bli kul o lära känna dig
va glad jag blev.Tack!Kul för jag gillar börja tex.med min dag att kolla mus bilder,råttor o hamster.
Läsa lite om dom o förstå,att det är int bara skaffa nån av dom små djuren osv för mig blir lättare o bätre så här…stå lite sidan om o bara hänga med lite så där lätt

Läser lite av varje för jag är allafall intreserat av dom små liven.Själv har jag hund o 2 kattor…
hmyyy mus har jag sätt ute o komposten..eller var det liten råtta
jag vet int.
#7# jag har också katter hemma. Om man skaffar råtta så blir man fast. Jag har vart beroende sedan 1994
…det är säker så som du säger.Jag hadde vita möss när jag var 10 år,men det var mamman min som tog ansvar av dom.O det är rätt många år sen.Jaa-a man ska int säga,att man alldrig skaffar nån liten gnagare eller 2
men man måste när man int är ensam komma överens med sin "livkamrat"osv Än så länge vi båda tycker,att det är bra så där…o dom råttor o mus o hamster lever int så länge o det är så sorligt 
#10# nä tyvärr så gör dom inte det. :-(