Happy Tree Friends
Happy Tree Friends kullen är alltså Raya o Lazys kull, min belöning för slarv :P
Tänkte starta upp kulltråden redan nu och hålla den så ren som möjligt med bilder o updates bara. Självklart får ni ta frågor om kullen antingen i tråden eller på pm, eller mail.
Tråden där det började och de gamla bilderna finns
Idag har vi haft bebisstudie..

Herrefuckingjävlar! Hur kan man vara så vackra? Borde vara olagligt!
*dog av en sockerchock*

gah jag döööör! vilka söta små bestar
Qui dormit, non peccat

Ok.. snälla sluta jag dööööööör
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Nu ska jag sluta :P
aj aj aj vilka sötnosar… tänkte när jag satt o glodde på dem bild efter bild, att ja, den var söt, o den var söt, o så de var söta…osv men, när jag kom till bild #20 smälte jag totalt!! Sicken gullegris!!
haha.. jag har inte sett tråden *blundasr starkt*
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
haha asså gud vad underbara! Speciellt #20 
Jag är såå stolt över mig själv att jag kom på namntemat
Och att du faktiskt använde det också xD 

#5 Ååååååå!
Älskar mina stora små vänner..

Men vilka små sötsaker! man kan ju inte annat än smälta!
Asså….så sött. Och "Happy Tree Friends"? Eehehehee. Evil.
asg.. kidnappar lilla blå du tänker behålla..

Tack allihopa.. själv är sjukt nöjd över att kameran var på sitt bästa humör idag.. klickar man på bilderna ser man hur otroligt skarpa de är.. <3 kanske bara är jag som är nördig o gillar sånt iofs fniss
Bara hoppas det funkar lika bra när de öppnat ögonen :P då kommer nästa bildbomb!!!
Och Tack Frejagna för temat !!! ;P
#36 Ja söta namn på söta mördarmaskiner XD
#37 Det låter du bli med!!! *ser arg ut* psst en coffee rex kanske ;P
Tänk att en av dom där mink dumbosarna är min <3:D MAMMAS LILLA BEBIS!!
MVH Elin

Alltså, trots att det är tecknat så verkar det som om en del enfärgade har riktigt snygga enfärgade tassar. Ovanligt..
Otroligt söta de är! Det är så här man saluför sina råttor alltså.. hmm.. varför skulle mina program och kamera strula.. *tänker högt*
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

VILL HAA=)
Coffee rex honan, åååh… jag är mållös 

OMG vill ha mink bebis
har inte haft mink bebis på jätte länge käns de som :P

#40 Ingen har enfärgade tassar, alla har vita tår.. tyvärr. Men med tanke på allt tecknat som ligger bakom så är det inte konstigt att det inte blev bättre :P

Vilken tur att din kamera var snäll, Nicciz!
Gillar den nummer #23, 
Så jäkla söt!
haha…. njaaa… haft en coffe, inte direkt någon favvo färg för bara sällskaps råtta.
Gud så söta dom här x) Gillade bild #25 en liten charmör 
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
Tyckte #22 var sötaste bilden.. lilla lilla tanden!

Får man va så söta?
seriöst i börgan när man ser bilder så tycker man gulliga och nu blir man etremt frestad att ha en eggen kull , men då behöver man ju en bra hona :P

#50 Nej man behöver kunskap och en bra hona och en bra hane som dessutom blir en bra kombination. Alla bebisar är söta. Men dåliga råttor behöver man inte producera med flit, de finns ändå. Avel bör inte handla om att bebisar är söta. Utan viljan/möjligheten och kunskapen till att förbättra ska vara anledningen till att man avlar.
Vill du bara ha en kull, kontakta en uppfödare i närheten och skapa en relation stark nog att kunna ta hand om en kull åt.
började asgarva till namnet på kullen XD söta dumbos föresten 8D
Gud så himla söta :3
Du hade fått alla tingade eller? =(
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold

Världens bästa kull tema :P

Neej inte mer bilder, jag blir sjuuuuk! =0

nej usch vad fula dom var, såna där vill man ju inte ha.. Inte ens titta på dom tycker jag..

Vilka otroligt söta bilder. Mitt råttsug kom tillbaka med full styrka. Är ju galet kär i dumbosar.
Du får ju visa ett enfoto på "min" söte Nutty :D
# 63
Brukar inte dö när jag ser söta bilder på råttor..
Men jag doooooooooooooooooooog lite där!

Och jag ska till Nicciz imorgon! ><
Hade helt glömt bort att hon hade såna där farliga fulingar hemma hos sig!
man få inte va sååå himla söt man dör ju helt och vill ha fler fast man tänkt att inte skaffa fler efter dom två jag har :/ <3

awww
sockerchock!

HAhaha, tidningsremsan!

Ååh vad skönt att trollungen kommit ur håret Pony!! Fin hon blivit <3
så söta! själv har jah en slät dumbo mink här hemma :D helt underbar är han.
Nicciz är #57 & #60 våran lilla pojk? ser väldigt lik ut iaf :)

#78 Japp det är eran fuling ;P alla bilder på en slät dumbo mink är er :) det var bara han med den kombon :)

Haha söt!

#82 Du ljuger 
Lite kanske
Charmig kanske då?

#85 Knappt ;P
#79 haha han e väl inte ful XD ser lite dum ut bara hehe:P ok om jag snor bilderna? :)
#79 haha han e väl inte ful XD ser lite dum ut bara hehe:P ok om jag snor bilderna? :)
Näää,m den var ju supersöt, udda och sööt<3 snuttet
#81 HAHAHA gud vad jag skrattade åt bilden, ser ju inte riktigt klok ut! Så söt! lilla gull! :)

#81 PRECIS såna där fläckar hade Nemi med. hon var ju också en sån där konstig dark pearl-variant.
Men kan trösta med att hon ändrade utseende hela livet. :P
Aww, bebisar! <3

Är det några ägare kvar här på forumet? :) Hur går det för era monster isåfall?
Här bor Splendid. Och han är just det :) En bror avlivad i tidig ålder för dominans, en annan är inte helt hundra i huvudet. En syster avlivad för tumör, en annan syster opererad för knöl.
Mamma till alla barnen lever och mår toppen!! Pappa med för den delen. <3
Är detta Piraja?. Den underbara svarta dumbo flickan?
Isf bor bror och son här. Syster avlivad av samma sak som mamman var vid 3 år. Tumör på hakan.
Bror är snuvig och lite seg i bakbenen. Son är lite knäpp i huvudet och bet sin burkompis. Lite små aggro mot händer och feg.
Här hemma har jag "Mime" även kallad Tutte här hemma :) han mår bra som aldrig förr. Lite för matglad, vilket gett resultat ;P men frisk som en nötkärna. En mer underbar råtta får man leta efter <3 Han är en väldigt bra förebild för alla småttingar som kommer in till flocken, aldrig nått problem å inga diskusioner. Han är helt enkelt bäst! <3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hos mig bor 3 grabbar , hade en fjärde men han avlivades för dominans, det kanske är honom du menar Nicciz?
Grabbarna funkar bra med varandra men den enda nyintroduktionen jag försökt mig på blev inte så lyckad.
En av grabbarna vaktar maten vilket inte är direkt önskvärt och en annan är nog lite väl dominant och den tredje brukar vi kalla för pip-leksaken, men som sagt så funkar dom tillsammans.

Nu har alla små monster fyllt hela två för några veckor sen.. STORT GRATTIS!!!
Hur mår ni ?
Ja dom e stora nu! Tutte mår bara bra, börjar bli lite svag i baken, men han är pigg och glad. Världens bästa råtta!!! Har haft ett par introduceringar med nya å han tar så väl hand om alla. Snällare kille får man leta efter! Han har även byggt på sig lite mer :P en riktig tjockis e han! Men desto mer att pussa på

Cuddles mår finfint, och även han har blivit lite gubbtjock och tappat något i bakbenen. Har blivit otroligt snäll och tillgiven på äldre dagar, förr fick man knappt ta i honom och han bråkade med allt och alla. En riktig mysig och kelig liten gris, mao.

#100 Tonårshormoner eller satt det i? Vad menar du mer konkret med "förr fick man knappt ta i honom" Markerade han? Var ovillig till hantering?
Brorsan som jag har kvar började för några dagar sedan att bli lite svag i baken. Han har alltid fungerat klockrent både vid hantering och intron och utseendemässigt är han en kopia av sin pappa som nyligen gick bort (2.7 år)
Mamma lever ännu och blir snart tre men har en stor tumör som troligen blir hennes bortgång innan hon egentligen borde och vill.
Kul att fler hänger kvar :) R.I.P pappa Hagalaz. :(

Ovillig till hantering, muckade ständigt med flockkamrater. Men när han fick ta över som alfa blev han en helt annan råtta. Leder flocken med bravur.

Idag somnade Splendid in i min famn, gammal och grå men med glimten i ögat in i det sista. Han var bakbenssvag och bodde själv i en pyttebur sista månaderna för han inte kunde ta sig långa sträckor men han ville liksom inte släppa taget om livet förrens nu :(
Älskad och saknad :(