haha för sött
Haha..sötnos min äldsta bäbis jack ä la för söt vaknade av att han klättrade på burgalret upp till matskålen som sitter på gallret (ca en meter upp) tar en matbit klättrar ner igen lämnr maten där nere klättrat upp igen o ner igen o fortsätter så xD tror jah lyckades skrämma han med när han va påväg ner med en bit tänder jag lampan o då tappar han matbiten hör att han tappar ut den på golvet då tittar han surt på mig piper till klättrar upp igen o hämtat en ny bit xD han ä la för söt x) Vad är bland de roligaste/sötaste era älsklingar gjort? :3
Haha! ^^ "Se nu vad du gjorde! *Blänger surt*, kan se det framför mig :D
Har ingen aning om vad etroligaste eller sötaste mina har gjort är … För svårt att välja! :O Jag tar den senaste händelsen istället:
Kimmy hittade toarullen som används som snytpapper, den står på fönsterbrädan i sovrummet. Det ville hon ABSOLUT ta med sig hem tilll buren … Så hon biter tag i änden på papperet och börjar dra, dra, dra … och springer. Det slutar med att det är toapper i hela sängen, hela golvet, ända fram till luckan på buren, där tog visst orken slut :P
1# haha asså råttor e för roliga! De roligaste mina råttor gjort jo det va nog när Lyrics var ute och sprang i mitt rum och så hör jag något som går sönder… Och där kommer hon med två tangenter från min dator PS. De gick att sätta fast igen
Hehe ja de är skojiga våra små lurvar.
Roligaste måste ha varit då Gulle låg och sov på min mage och jag ligger vid datorn.
Så kommer jag på att jag ska sjunga med den sången som går på radion.
Gulle stirrar då på mig förskräckt och stormar ner under soffan.
Tydligen inte alla som gillar min röst. =(