Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 295 ggr
chelona
2

Födelsedagstråd

Okej, så min tjockisgubbe fyller två idag, så då tänkte jag att jag lika gärna kunde få lite tips på hur jag ska skämma bort honom, både tips på godsaker och eventuella aktiviteter. Jag har någon plan på att göra en "tårta" av något slag, och tömma ut en hel hög smutstvätt för honom att klättra runt i, om han känner för det.

Han är ensamråtta, så det blir en liten tårta, även om hans grannar säkerligen också kommer få smaka.

Grattis James! :D

💣

Ratzo
0

Grattis! Har han fått några presenter? Glad

I can't drown my demons, they know how to swim.

chelona
0

Han fick sig en tårta, men han åt bara det godaste på den, så då ställde jag mig och gjorde jättemycket mat istället, och mixade ihop det med tårtan till en enda smet(stavmixer ftw). Och det slank ju tydligen ned. Sedan blev han trött och ville bara tillbaka till buren, så nu ligger han och sover. Vi ska busa mer i min smutstvätt om någon timme eller så, när han är piggare. Gubben är tyvärr både överviktig och lat, så trots en hög bur med klättermöjligheter och "arbetsam" burinredning är han rätt omusklad och degig, och orkar inte sålänge som han vill. Så Gubben liten måste få sova emellanåt.

💣