Råttor iFokus

Råttor

Etiketttransporthjälp
Läst 649 ggr
Henry.bemis
0

Flyga till Spanien.

Hej! Jag har två flickor som jag älskar över allt annat Och nu har jag fått jobb i Spanien. Jag måste ta med dem men kan inte finna någon information om vad som krävs, ringde till Jordbruksverket och de hänvisade mig till spanska veterinärförbundet, finner ingen information på deras sida. Vet någon vad som krävs?

DuBetMig
0

Kan du inte mejla spanska veterinärförbundet då? Eller kanske till och med ringa?

En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.

Henry.bemis
0

Om det vore så enkelt, hittar inte ens en mailadress till dem.

DuBetMig
0

Finns det ingen svensk ambasad i spanien då? Dit du kan höra av dig o se om de kan hitta någon adress och/eller telefonnummer? (Jag har ingen aaaaning om hur det går till med att hitta information i andra länder, gissar bara nu haha).

En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.

Lamina
0

Du måste även kontakta flygbolaget och fråga vilka regler som gäller för att få ta med råttorna på planet. Ofta måste man ha specialbyggda transportburar, då råttor och andra gnagare lösa på ett flygplan kan bli katastrofalt.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Tezzniko
0

Ring tullverket. Dom brukar ha bra koll på sådanna regler! Lycka till och grattis till det nya jobbet :-)