Bebisar
Har hämtat hem mina 2 killar från etten_ett. De är fantastiska. Coola killar som accepterat flytten utan problem. De fick hälsa på mina honor och Jovita tyckte dom skulle dia:S
Det är en mink dumbo och en black dumbo. Temperamentet verkar super hittills. Är såå lycklig. Bilder kommer nog imorgon.
Åh, dom låter jättefina =) Klart vi måste få se bilder! :) Tyvärr blir man ju så bebissjuk själv då, men det får det vara värt ;)

Jag fick hem två honor ifrån Etten_ett idag, en svart Dumbo och en Silverfawn hooded… dom är verkligen supermysiga!
Lägger in lite bilder senare jag med =)

Jag var på utställningen i HBG.. Har en silverfawn ambk där hemma nu från Etten.. =)

Tog med mig en hona från den kullen. Hon är bara så söt. Mysig liten dam. Ska få träffa mina två numera stora damer ikväll eller imorn. Bilder kommer imorn eller ikväll. Kan vi inte lägga upp bidler i samma tråd vi som har ungar från den kullen? Vore lite roligt. Vad blev namnen på era råttor? Min fick heta Sun efter den japanska tjejen i Lost.
Jessica

#4 Jessica, du missade ju din rosett när du åkte så tidigt. :)
#2 Antar att det var dig vi tog tjejerna till? De var superfina båda två och silver fawn hooded honan var så mysig att jag nästan kidnappade henne.

#5 Ja, det var det… haha jag förstår dig! dom är supermysiga båda två, och silver fawn hooded tjejen blir helt stilla när man håller henne, hon bara njuter av att bli kliad
Dumbo tjejen har lite mer energi och vill helst gå på upptäcksfärd… men även hon är helgo när hon bestämmer sig för att sitta still en sekund
bilder? 

Ja miracle det kan vi göra. Vi kan lägga bilderna från lost kullen i en ny tråd kanske?

De kan vara en bra idé att lägga upp dem i en egen tråd.