Furet plus
Jag har tänkt att skaffa mig en furet plus för att använda som resebur. Dock har jag väldigt svårt att hitta en hemsida att beställa ifrån.
Har ni någon aning om vad det finns för ställen man kan beställa den ifrån? Länka gärna om ni har tips!
Lite OT, men måste bara säga det… Läste först fel , att du skulle ha en Furet XL som resebur… Kändes lite stort xD
#1 Usch ja :/ Men men, vad gör man inte för sina små! Tur att man fortfarande bor hemma och slipper betala allt annat då!
#2 Hahaa den hade nog varit lite krånglig att släpa runt på! xD
Någon som beställt från Amazon då? Erfarenheter?? :)

Amazon är inget företag i sig, utan det är en sida där företag kan sälja sina produkter/tjänster. Tänk Ebay, eller tradera, typ.
Nu har jag bara kollat som hastigast men det verkar som att man kan få gratis frakt med "SUPER SAVER Delivery" till ett antal europeiska länder, bla sverige.
#4 Ahaa *Har-ingen-koll-här* haha!
Jo, jag kollade också lite snabbt, men jag ska be min far kolla på det här och hjälpa mig i morgon. :)

Gör så! Det kostar ju bara hälften mot att beställa från svenska sidor, så har du tur finns en hel del pengar att spara. :)
Vi beställde buren. Jag visade pappa sidan och han visste ju vad det var för någon osv. Det är bara jag som är efter, haha. Fri frakt, tillbehör och hela köret.
Skönt att buren är på väg i alla fall! :D

Gött :>