Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 451 ggr
Calypso & Nike
1

Calypso

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag när calypso och belle fick vara på sängen tillsammans, så överraskade calypso mig en smula :) Medans Belle sprang runt på sängen, kom Calypso och la sig bredvid mig när jag låg på sidan på sängen. Calypso har varit en smula bitig av sig medans min fd råtta Nike levde. När man stoppade in handen i buren, bet antingen Nike eller Calypso mig. Nu sen Calypso blev utan sin bästa vän, var jag alltid rädd för att låta Calypso få lukta på handen. När hon och Belle var ute så nafsade hon lite lätt bara. Gjorde inte ens ont :) Jag låg och myste med Calypso och hon tyckte det var så mysigt att hon t om blundade. Såg ut som att hon nästan somnade bredvid mig :) Jag har funderat på efter det, ifall hon saknade Nike mycket och kände på sig att jag gjorde likadant, så vi behövde tröst ifrån varandra. Vad tror ni?

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

darkness
0

Kan ju vara så :) eftersom att hon kanske förut hade "säkerheten" hos nike och nu när hon inte finns så kanske hon sökte och hitta den hos dig? Det är ju så olika från individ till individ Men va bra att hon gjorde det ^^ måste ju kännas skönt för dig? Beklagar även för calypso :(

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Calypso & Nike
0

Ja det var skönt att hon inte bet mig. Men jag blev bara så förvånad att hon gjorde så :) Det började när jag satt i skräddarställning på sängen. Då kom hon och la sig på mitt ena ben och myste :) Hon kan nog bli en mysråtta trots allt :)

darkness
0

Naw :) låter jättemysigt :)

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Calypso & Nike
0

Ja det var mysigt :)