För mycket död
På fredag nästa vecka ska Lore avlivas och då kommer han bli den fjärde på 2 veckor som dör för mig.
Jag orkar bara inte mer känslomässigt. Jag är liksom helt uttömd.
Beklagar sorgen, vet hur det är :(
Fick ta bort min älskade Lotuz för ett par år sedan, hennes tumör hindrade henne att leva normalt, trots att hon var "frisk".. Då kände jag att då får hon gå till en plats där ingen sjukdom finns.
Styrkekram!!
*styrkekramar* <3
Mvh. Sanne & Djuren
Beklagar sorgen :( Vet hur det känns
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Usch, det låter helt förfärligt. :( Tänker på er!
Usch, beklagar! Har bara behövt ta bort en råtta hittills så jag vet inte hur det känns men jag kan tänka mig. Kramar till dig!
Tack alla 

Beklagar. Det känns verkligen värdelöst när det blir sådär. Jag har en tendens att samla på min råttor som alltid är ungefär i samma ålder. Ett gäng som är ett halvår, ett gäng är ett år, ett gäng är 1,5 osv, och då blir det ju i princip så att dom i samma åldersspann dör samtidigt, så periodvis är det rena helvetet. :(
Vet precis hur det känns. Fick ta bort 4 råttor på mindre än en vecka i våras, det var ett rent h******.
Och snart är jag där igen med 4 gamlingar som alla ser ut att vara nära på att kasta in handuken snart. Inte kul.
*Tröstkramar*
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Förstår dig allt gott har ont med sig.. :< <3 många krammar man får focusera på allt det fina..<3