Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 818 ggr
Zolah
5

Bordsmöte

Haft råttparty idag, enda ledsamma var att två av dem blev arga på varandra och det blev en skada ( kort - provade ha dem i samma bur då det gått så bra hittils, och då rev den andra den ena på ryggen ) men men, var ju iafl mysigt innan dess

[Emelie321]
0

Åh så fina dom är! :)

sockerrattan
0

Vad fina de är tillsammans

Mia//

chade
0

haha söta tåtten bredvid matskålen!
Ligger och fläker ordentligt ;)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Elinisa
0

Vilket gäng! Va fina! :-)

Söt latmask där i mitten på bild 1& 3! :-)

sockerrattan
0

#4 Tyvärr så har han höftproblem…

Mia//

Fisfia
0

#5 Får man fråga vad för höftproblem han har? Hur yttrar det sig? Fått någon diagnos? Tycker han påminner lite om en kille jag har när jag ser bilden.

Zolah
0

Riktig goshög allihopa, bara Berg/Borg som inte var så intresserad av att bilda hög tyvärr.

#4 Det är Bosse som är på besök tillsammans med Berg/Borgs bror Lars ( visst var det så han hette? ). Urgo kille, om jag hade kunnat hade jag behållit bägge två ^^

Det är så synd att han har sin höft/svans problematik för snällare råtta kan man inte hitta, man tittar på honom och han gosknastrar.

sockerrattan
0

#7 Nej Leif var det!

#6 Problem att ta sig fram,,, ungefår som höfterna inte håller ihop…

Mia//

chade
0

åh, förlåt.. Visste inte att han hade problem :(

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Elinisa
0

Jaha, är det Bosse! Kände inte igen honom. Han har jag ju träffat! (På utställningen i Malå) MysBosse! :-) Tråkigt han har höftproblem. Visste inte han hade det.

[Emma--]
0

Åh Bosse

[Emma--]
0

Hm resten av mitt meddelande kom inte med även fast jag redigerar. Skrev i alla fall att brorsan Hugo hälsar :)