Pälsbyte?
Har ju fått hem två av DaisyMinks bebbar..Å den ena måste va dubbelrex då hans morrhår é jättekrulliga å bara hår på huvudet.. Men nu har sambo som é rexad me börjat fälla när man drar i pälsen på han.. Kan d va pälsbyte lr nått?
"Har ju fått hem två av DaisyMinks bebbar..Å den ena måste va dubbelrex då hans morrhår é jättekrulliga å bara hår på huvudet.. Men nu har sambo som é rexad me börjat fälla när man drar i pälsen på han.. Kan d va pälsbyte lr nått?"
när man drar i pälsen på han, Jo de är väl ganska självklkart? *asg*
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Du é så dum din porrunge :P
Pälsen ska ju inte lossna som av ett gammalt ruttet lik för man drar lite i den heller :P

Med fått två bebisar från henne ^^ :P (:
Mimus… man ska väl inte kalla sambon för ruttet lik… och inte dra av han pälsen heller! 
hehehhe
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

porrunge, ruttet lik och sambo haha.. ere råttan som heter "sambo"?? eller din sambo?

D é så lätt å få seriösa svar här "Mummel", för jag har ju aldrig svarat oseriöst på ngt här 
Okej, d kanske inte va så snyggt skrivet i frågan men ja sitter med halsfluss OCH årets förkylning så skyller på d
#4 Då har du inte sett han efter en sen utekväll.. Både ser ut å luktar å beteer sej som ett 

Uppdatering:
Samantha é porrunge
Johan é ett ruttet lik
Sambo é rexen
Strippa é dubbelrexen
Mimus é sjuk å förvirrad
*tycka synd om Mimus för sjuka och konstigt val av sambo*
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

D é svårt å hitta annat än konstiga killar häruppe..Borde stannat i Värmeland du skönaaaaaa
Hahaha, o mimus får alltid mig att skratta :)
Jag är helt övertygad om att de är dubbelrexar iaf som de såg ut för någr veckor sen :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Men men men.. Han har ju hårrr på hela kroppen nu 
"Även Johan har detta, väldigt opraktiskt.. Hoppas dubbelrex é smittsamt"
jag har faktist inte en aning, dom hade jätte tjock päls, sen tappade dom allt, fick jätte tjock päls, tappade igen, och nu börjar pälsen komma tillbaka ?
// Vanessa

Dom é väl ngt konstigt skumt som allt annat ja lyckas med I guess

Min edora börjar inte få pälsen tbx iaf, men lika söt endå (:
Snälla, kan ni lägga upp bilder på era halvnakna råttor. För detta låter exakt som vad som händer min Griffin. Hon är ca tre månader och har tappar päls två gånger. Nu börjar det växa ut igen. Men det är inte ulligt utan ligger strävt mot kroppen. Tror ni att hon kommer att få ha kvar denna omgång med päls, eller behöver jag sticka en kofta till henne till vintern?