Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 610 ggr
Tezzniko
1

Omplacerings råttor?

Hej hej alla råttälskare! Jag e ny här på forumet och vill passa på att tacka för ett helt underbart forum. Sen jag fick nys om det så har jag tillbringat nästan all ledig tid här :-)så mycket fakta och spännande information. Jag har fått ett stort intresse för råttor och är nu söker jag med ljus och lykta efter egna skyddslingar! Jag är främst på jakt efter flickor dom får gärna vara lite äldre damer har letat på blocket men inte hittat några här i skåne förutom två personer som har ungar men ingen info eller bilder på ungarna och om jag ska köpa ungar vill jag köpa från en uppfödare som känns seriös ( som dom som rekomenderas här på forumet :-) ) Så min fråga är helt enkelt om det finns någon i skåne området som har 2-3 flickor som behöver ett nytt och kärleksfullt hem? Färg, täckning, hårslag spelar ingen roll kommer älska dom hur dom än ser ut! Just nu står en stor fin furet tower och väntar på inneboende och själv sitter jag och syr sovpåsar och hängmattorför fullt ;-) Självklart betalar jag för tjejerna. Tack på förhand / Therese

Grodan
0

Tror att det är ont om skåningar på forumet. Det finns dock en del uppfödare i skåne

• Daydreams
  • Absinthe
  • Tezzlans
  • Zon´s (känner ej till nämare)
  • Lejonhjärtas (känner ej till närmare)
  • ev mfl

Sedan tar väl Magda en kull då och då…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Alenzi
0

#1 Hallåja, vi är några stycken ;)
/hbg

Tezzniko
1

#1 Tack för ditt snabba svar :) . Har kollat runt på de sidor du skrev, och jag får kanske ta och kontakta någon av dom. Men jag hade i första hand tänkt mej omplacerings råttor så jag väntar nog lite…..även om det e svårt :-)

Alenzi
0

#3 Det är väldigt fint av dig att vilja ta omplaceringar, och de dyker upp med jämna mellanrum - även i skåne :P

zickan
0

Är det äldre du söker, omplacering osv. Så kika på ratthjalpen.se :-)

Vet att det finns en som pendlar mellan sthlm-hässelholm. Om du finner på andra håll. Och iom julen så lär nog flera ut och röra på sig som kan aggera transport hjälp.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Grodan
0

#2 LOL Skrattande

#3 Ja, det tycker jag. Nu räknade jag upp några som jag inte alls känner till. De tre första känner jag dock och dem rekommenderar jag.

#4 Håller med.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Tezzniko
1

#4 Tack:-) Ja det hoppas jag oxå! #5 Jag har kontaktat råtthjälpen. Pratat med deras omplacerare och blev erbjuden två tjejer och det skulle förmodligen fixa sej med transport och allt. Men nu är det över en vecka sen vi hördes har skrivit tre mail och bett om kontonumer så jag kan sätta in pengar plus skrivit sms men inget svar. Känner mej som en "stacker" om du förstår vad jag menar :/. Känns inte som det finns något intresse från deras sida vilket känns jätte tråkigt för hade verkligen sett fram emot två egna tjejer :-)

Tezzniko
0

#6 Ja dom verkar väldigt bra och seriösa :-) tack än en gång.

Tezzniko
5

Hej igen alla! Ville bara skriva att jag precis fått mail från råtthjälpeen och jag HAR två tjejer där som väntar på mej :-D. Är så himla glad. Transporten blir kanske lite uppskjutet men dom kommer iallafall…………åh jag längtar! Känner mej som ett barn på julafton!

Alenzi
0

#9 Vad roligt för dig, grattis! :D Väntar med spänning på bildtråden ;D

Tezzniko
0

#10 Ja :-) tack så mycket! jag ska fixa så snart dom e här hi hi.