Halloweenpyssel
Jag hade tänkt fråga om det fanns någon som gjort halloweenpyssel till sina små råttisar som ni vill dela med er av? :-) Jag tänkte göra något lite extra till mina så jag sydde en pumpa i fleece. Jag ska lägga in bilder på den så snart jag kommer hem. Så om ni har några tips berätta gärna!
Är det helt ofarligt för råttor att äta "rå" pumpa? Vore jättekul att ge dem en egen till vår Halloweenfest. :)
#2 är det matpumpa som vi själva kan äta så är det inga problem alls att ge råttorna. Dock så verkar de inte gilla det så mycket. Mina ratar.
Själv så skulle jag köpt fleace i dag och sytt upp hängmattor och puffar i svart/orange. Men jag åkte på att få jobba 14 timmar idag.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#0 & #3 Åh en fleecepumpa ..& halloweenpuffar& hängmattor! Vad fint det lät! Ni kan väl visa bilder?! :-)
#1 Haha! Söt! :-D
#6 Vilken mysig pumpa :D
#6 Hahaha! Jättefin!
Tass! Hade sytt nåt åt mina också men har legat på sjukhus i nästan en vecka och nu är jag hemma hos min pappa istället för mamma där råttorna då befinner sig… Åh så fint ni har gjort med pumpor :)
#6 Den är verkligen jättefin!! :-) Om jag någonsin lyckas lära mej sy ska jag också göra en råttpumpa!
#11 Trodde ingen gillade rå sån pumpa, men det var visst helt fel. Oj vad de har ätit!