(K) Bur
Söker en billig, enkel bur runt Västra götaland alt Jönköping för 3 råttor som jag kan ha tills efter jul då jag har råd att köpa en ny. Alt om någon säljer en billig voljär.
Alltså, än så länge efter att ha kollat på blocket ett tag så har jag just nu inte råd med dom burarna som jag egentligen vill ha (Det ska ju handlas julklappar och mm nu också).. Så söker efter någon bur jag kan ha tills efter jul eller en billig voljär som ja bara inte kan låta bli att köpa iaf (runt en 500).
putt
Kolla på blocket tråden, där kanske finns någon som du har missat?;)
Nej hittade ingen där heller tyvärr :(
Jag kan ha en råttbur som jag funderar på att sälja. Är egentligen en fågelbur men funkar toppen som råttbur :)
Ah råttbur, fågelbur skit sak samma! Kanske borde skrivigt fågelbur också men tog de för givet :)
Vart finns den & pris & bild?
Den finns i Vetlanda, 600 kr hade jag tänkt mig, plus frakt om du inte kan komma till Vetlanda eller Jönköping.
Kan ta en bild på den. Kan fixa det imon.
Vetlanda kan jag inte ta mig till men jönköping, ska dit nu i veckan. Ja de vore jättebra.
Jag ska dit på onsdag. När ska du dit?
Inget bestämt ännu, men onsdag skulle funka
Härligt :)
Men jag tar en bild imon, lägger in här :)
gör så :)
Sakerna i ingår ej.
Det går att stänga för öppningarna där nere till vänster va?
Hur stor är den? ser inte alls så stor ut?
Är en öppning på framsidan och en öppning på andra planen och sen går det att ta av taket.
Ja det är reda stängt där bara att det är två genomskinliga plast plattor som sitter där som det är därför du inte ser dem :P
Går och mäter den direkt :)
Den är: Längd: 71, 5 cm
Höjd: 93 cm
Botten: 35 cm
Ah okej då va den kanske inte så liten då :)
Jag ska ta och fundera på det tills i morgon om det är okej?
Det går jättebra :)
Nä den är ganska stor :)
Hej igen. det blir en annan bur från en butik i morgon i stället, en GD Rival.
Men din ser ju fräsh och fin ut så de ska nog inte vara några problem att få sålt, kan btw hjälpa till med transport (från jönköping då) till borås/göteborgs hållet som skulle vara intresserad.
Hej igen :)
Okej det var synd men kul att du har hittat en.
Tack vad snällt :)