Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 490 ggr
thegirlwhitrats
0

S. Råtthonor

Hej jag mst sälja mina honor, dom är ca 8 månader och kommer från en butik.
Hjälp

zickan
1

Jag ändrade rubriken så den passade inlägget mer. Känns lite missbrukande att använda endast "Hjälp!" som rubrik för en omplacering.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

dyoxide
0

Pratar med henne på facebook nu och ska hjälpa henne så gott det går, men är ju inte sådär megaerfaren själv… Dom får bo här ett tag om dom kan bli hit-transporterade medans vi letar hem, ni kanske kan skicka den "mallen" på vad som ska vara med i en omplaceringsannons?

Karmatarerskanise
1

#3 KLicka på länken i mitt inlägg så ser du mallen.

thegirlwhitrats
0

ngn som vill köpa dom ? :/

dyoxide
0

#4 Menade inte till mig, jag vet hur sånt går till, men till henne som är väldigt ny på detta Flört

Karmatarerskanise
0

#5 Du förstår väl själv att folk behöver mer information än det lilla du skrivit. Det är därför mallen finns, så varför följer du den inte? Det är länkat och klart till dig.

zickan
2

Mer info om dom kanske?. I länken ovan i inlägg #1 hittar du annons reglerna. Fyll i mallen på det du kan. Lämna resten blankt. Annars kommer denna annons att raderas.

dyoxide
2

#7 Hon är ny här och ny på råttzonen, lättare och snällare att ha en snäll ton :)

Karmatarerskanise
0

Fast även om man är ny så kan man läsa svaren man får :)
Eller så kan du fylla i mallen till personen.

dyoxide
0

#10 Självklart! Nu vet jag knappt något om råttorna heller så det kan jag ju tyvärr inte, känner inte personen heller :/ Blev inte av att dom får bo hos mig ett tag heller då hennes mamma tyckte det vore elakt mot råttorna.

Karmatarerskanise
1

Då får vi hoppas att ts gör en ordentlig annons

zickan
2

Jag låser denna tråd. Vill thegirlwithrats ha en annons om sina råttor så får denne göra som precis alla andra här inne. Följa mallen som redan länkats till i första inlägget av denna tråd. Detta är inte elak ton eller påhopp, regeln är till för alla att följa.

Så starta en ny tråd, kopiera mallen, fyll i allt du kan och publicera en ordentlig omplacerings annons.
http://rattor.ifokus.se/discussions/4d714bfab9cb46223305f7a4-annonsregler?discussions-1

Inlägget är låst för nya kommentarer