(S) 3 Matbebisar kvar!
Det tar helt enkelt för lång tid för mig med beslutsfattningen från vissa köpare så jag ska vara rätt elak och sätta ut dessa tre underbara killar här! (Dessa är inte 100% tingade utan folk som mest bara sagt att de kan vara intresserade att köpa dem).
Jag behöver helt enkelt klara besked nu! Killarna börjar bli stora och har länge varit redo för den stora vida världen och komma till någon som kan fortsätta ge dem den stimulans de behöver. Med handen på hjärtat så har jag inte hur mycket tid som helst för så många råttor jag har nu.
Först ut är Canole!
- födelsedatum 5/8 - 12
- färg, teckning o hårlag Black striped roan, slät (Den mest blekta hittills)
- kön hane
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) 14/13
- faderns namn, födelsedatum, vikt Okänt
- moderns namn, födelsedatum, vikt Honda Anaconda, vet ej (ca 7 månader), liten hona
- syfte med parningen el om det är omplacering, anledning Tjuvparning efter slarvig råttvakt
- omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc Funkar bra med sina bröder, har inte blivit introducerad till annan flock än. Nyfiken, glad. Accepterar att bli upplockad, men kommer gärna själv.
- pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb 100 kr, ej reggad
- ort där råttan/råttorna finns Hässelby - Stockholm
- Tel och mail: Nr får man via PM, mail: fridawahlsten@hotmail.com. Men PM:a helst.
- Om annonsen ska vara låst eller ej Ej låst
Chorizo
- *födelsedatum 5/8 - 12* *** *färg, teckning o hårlag* Black striped roan, slät
- kön hane
- moderns namn, födelsedatum, vikt Honda Anaconda, vet ej (ca 7 månader), liten hona
- syfte med parningen el om det är omplacering, anledningTjuvparning efter slarvig råttvakt
- omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc Funkar bra med sina bröder, har inte blivit introducerad till annan flock än. Nyfiken, glad. Accepterar att bli upplockad, men kommer gärna själv.
- Tel och mail: Nr får man via PM, mail: fridawahlsten@hotmail.com. Men PM:a helst.
**
Janssons frestelse! (Aka Jansson)
- *födelsedatum 5/8 - 12* *** *färg, teckning o hårlag* Black striped roan, slät (snedbläsen)
- kön hane
- syfte med parningen el om det är omplacering, anledningTjuvparning efter slarvig råttvakt
**
Putteliputt!
Deras bur har nu gått sönder och tack och lov var inte katten hemma, men det gör allt klart ännu jobbigare!
Åh vad de har blekts! Här går det lite långsammare, men de blir vitare här också ;)
#4 Jag vet! Ett tag var det att man kunde se bara efter typ 2 timmar att massa färg försvunnit!
Nu är det bara Canole kvar!
WE'RE GONNA HAVE SOME CANOLE…TONIGHT! :D
#7 Well said!