4 små flickor
Får väl visa flickorna som kom idag, de är 4 flickor. Väldigt nyfikna och trevliga. Och jag har konstaterat att råttor är härliga djur. Detta är mina första råttor har inte haft råtta innan. Men fick chansen att at dessa så varför inte, min inneboende blev väldigt glad :) Det bor i köket i en stor bur så de får komma ut varje dag när vi äter och tjötar.
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Bella och Lycka, Lycka är lite blyg så det finns inte mkt bilder på henne. Dålig syn belv jag faktiskt informerad om. Hon är rödögd.
Här ser ni Lycka i min tröja, sen finns det inga fler bilder på henne.
Fina dom va. Lycka till med råttägandet, helt underbara varelser 

Stämmer bra, rödögda ser generellt sämre, även om svartögda råttor även dom ser rätt dåligt. Vissa rödögda märks det inte alls på, medan andra kan bli väldigt försiktiga av sig. Vanligt är att dom ofta står och "pejlar" in sin omgivning.
Söta tjejer! Grattis till fyra fantastiska nya kompisar! :)
Åh, gratulerar till råttorna! De ser helt underbara ut, och Leia ser ut att uppskatta sina nya vänner 
Jätte trevliga, Vilda är sån som klamrar sif fast när man står för nära om buren är öppen. Lycka är skygg men jag gillar henne väldigt mycket!
Ja Leia gillade dom, Bill med för den delen ;) Men han är lite för PÅ Leia är lite mer försiktig.
Men vilka sötnosar du har fått hem, L8sson! Kul att du har skaffat råttor också. 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Ja men visst är det kul!! :D Helt nytt för mig men jag trivs med dom :)