Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 479 ggr
[Nooway]
0

3 hanar

Hej!
För ett tag sedan fick jag avliva mina 2 tjejer pga sjukdom, och jag håller på att bli tokig… Det är så tyst och tomt utan råttisar. Det är dags att bli med råttor igen! Glad

Jag har inte bil eller körkort och därför blir det krångligt att åka långt.
Jag ska upp till Umeå i slutet av november/början av december, och jag bor i Östersund. Så finns det någon uppfödare med bebisar i Umeå då så skulle det vara super!

Jag söker 3 hanar, bebisar då Skrattande

Mina förra råttor var djuraffärsråttor, ovh även om dom var världens underbaraste så var det myyycket jobb med att få dom ens halvtama. 
Enda anledningen att jag köpte på djuraffär är att det inte verkar finnas någon uppfödare nära Östersund. Och jag kan som sagt inte åka hur långt som helst. Men nu när jag ändå ska till Umeå tänkte jag att det kanske finns någon där?

Om du som läser inte har, men vet någon som har, bebisar i närheten så snälla tipsa mig! tack på förhand! Skrattande

Lancia
0

Sockerråttan här på RiF finns i Malå (vilket är en bit bort ändå) men så har vi Bankfack som finns just utanför Umeå. Kontakta dessa och kolla vettja!

[Nooway]
0

Eller om någon ska åka till Östersund eller Umeå kan ta med råttor från annan ort för en slant? :)

[Nooway]
0

#1 Åh, tack!!! :)

zickan
0

Jag har 3 dumbo killar som söker hem. Kan nog ha transport mot Umeå den 27, med tur även till östersund.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[Nooway]
1

Tråden kan låsas eller tas bort, har tingat 3 grabbar i Umeå som jag ska ta med mig hem när jag åker dit Skrattande