Aktiv blogg
Vet att väldigt många härinne har bloggar & sidor för sina råttor, men är det någon som har en sida som är riktigt aktiv?
Finns det någon som har en aktiv råttblogg (tänker på typ ett inlägg varje-varannan dag)? Inte så att jag kollat runt och granskat aktiviteten på folks bloggar men tänkte fiska upp de bloggare som skriver ofta så jag kan bokmärka!
Tycker om att följa bloggar men just råttbloggar brukar vara så inaktiva, haha.. Har ju själv en sida som jag varit något inaktiv på (typ ett inlägg varannan var tredje vecka) men nu ska jag starta upp och skriva nästan varje dag under en period tänkte jag. Just så att såna som jag som vill ha uppdateringar ofta kan läsa min! ^^ Om ni inte känner till den så är länken här!
Tänker då inte på bloggar som handlar om sig själv med ett inflik av råtta, utan ren och skär råttblogg 
Har du testat att använda sökfunktionen? HAr för mig att det har vart en del trådar om bloggar och råtthemsidor.
#1 Japp, jag är medveten om det. Men denna tråd skapade jag för en diskussion om aktiva bloggar då jag vet att man lätt skapar en sida, är aktiv en vecka men sedan låter den stå och damma bara
Har bland annat skummat igenom hela denhär tråden:
http://rattor.ifokus.se/discussions/4f8964ec88f472100d004e36-ot-har-du-en-blogg
Nu har jag lagt till dig i min bloggfeed, så uppdatera på! :)

Absolut inte så ofta som var och varannan dag, men försöker hålla grabbarnas facebooksida någorlunda uppdaterad, i alla fall med bilder på dom små grisarna. ;)