Vissa människor (OT)
Igår skulle jag på bussen med mina råttor i deras resbur, mycket folk så jag tar en plats långt bak där man faktiskt ska sitta om man reser med djur.
En tjej bakom mig flyttar direkt på sig och säger.
"Sätter mig här borta med folk som har lite vett i skallen, visste inte ens att man får ha djur med sig på bussen."
Hur kan man säga något sånt, fint att de inte gillar råttor men tusan då är det en anledning att uppföra sig som en idiot?
Jag är inte förvånad. Reste i somras i djurkupé från bålsta med en black roan hona som jag köpt. En dam utan djur klagade för att jag hade med mig en kloak råtta .
Aww stackare :( Jag har aldrig råkat ut för något sånt till mig kommer folk istället fram och frågar vad som finns i buren och vill titta :O Till och med busschaufförerna tycker det är roligt :O träffade en buss chaufför som själv haft rådisar :O Du skulle kläckt ur dig någon spydig kommentar som: visste du inte? hur kommer det sig då att det är en chimpans på bussen? (a) (Fast kanske bara jag som är så dum att säger sånt skiter i vad andra tycker och tänker om mig ^^)
Idioter rent ut sagt =/

Inte alla bussar man får ta med sig djur på faktiskt.. Men om det var en buss det är okej på så hade jag nog svarar, jo men de låter ju dig åka buss så djur måste vara helt okej.
Qui dormit, non peccat