Fotostudio :D
Idag byggde jag en liten fotostudio och fotograferade lilla Alice :) här är lite bilder :D
#2 Åh vilken fin bild!
Hur byggde du upp "fotostudion"? Har funderat på att göra något sånt ett tag..
jag har ett gammalt bord man kan vila på mitten då viket jag upp halva, sen uppvikta delen får stå lutad mot en vägg så sätter jag fast en rullgardin eller lakan bakom det :)
tack btw ^^
Jättefina bilder på en jättesöt råtta !!
Bra idé du hade där med bordet ju, riktigt smart ! 
#6 tack :) det behöver inte vara svårare än man gör det ;) men lite fantasi fungerar allt ;)
#7 Ja precis :D ska verkligen tänka på detta när vi startar uppfödning!
#8 ja det tycket jag :D gäller ju att ha bra ljus och så med, idag körde jag med vanligt solljus men är det sent och så kanske man behöver lampor. En bra lampa är en sån slrivbordslampa man kan sätta fast på bordet då den även kan hålla fast Fuken man använder som bakrund :) Ska själv skaffa några sånna så jag kan fotografera henne på kvällarna :) Kul att ni ska starta uppfödning :D själv skulle jag vilja ha en egen liten djuraffär inriktad på gnagare och smådjur där man kan köpa fint avlade gnagare och små djur och även tillbehör. och även ha en fotostudio för smådjur dit folk kan komma och betala en peng för att få sina smådjur och djur fotograferade :) finns mycket jag vill göra och en dag kanske man faktisk kan göra det ^^