Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1949 ggr
Fridborg
10

Intressekoll

Förr fanns ju tasshoppen den den har lagt ner/lagt på is?

Jag tänkte; jag har inte mycket till liv/fritid så är det någon som är intresserad kan jag sy billiga hängmattor/tillbehör för en väldigt billig peng.

Jag har varit sömmerska i över ett år så kvaliteten kommer inte vara åt skogen. Kan tänka mig att göra ett utskick en gång i veckan eller något.

Är det någon som skulle vara intresserad av tjänsten? Tänkte en matta kunde kosta 20-40 kr styck och jag kan fixa olika färger :)

zickan
4

Alltid folk som är intresserade. Ett tips är att du drar igång en enkel hemsida eller blogg där du lägger upp några modeller. Enklare när folk får se hur de ser ut.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Fridborg
1

#1 Får göra det så fort jag får en mobil, eller en kamera för den delen. Just nu har jag ingen -_-

Men jag har lite roliga nya idéer på modeller som passar till tex nedre delen i en Furet :)

Calypso & Nike
0

Jag är intresserad. Håller med den som skrev att du skulle göra en hemsida så man får se olika modeller :)

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Fridborg
1

Vad roligt! Jag får sy upp ett par olika och göra en hemsida då! :)

Calypso & Nike
0

Det är så svårt att sy något sånt själv när man inte kan med en symaskin och inte äger en symaskin själv :)

ceccie
0

Jag håller med nr 5. Äger ingen marskin o har tummen mitt i handen.

[Emma--]
0

Jag skulle eventuellt också vara intresserad :)

Melissa V
0

jag skulle döda för ett par tygtunnlar, är för lat för att sy själv :D

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

Fjordell
0

Jag är också intresserad! Speciellt om du skulle råka ha limegrönt och rosa/lila Flört Har lite av ett färgtema här hemma :)

Chokladbiten
1

Jag är oxå intresserad. En sån där dubbel hängmatta skulle jag vilja ha. =) Men även tunnlar. Kör hårt och starta hemsidan. ;)

Ratlings
0

Jag är intresserad! Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

allezanna
0

Jag tycker det låter jätteintressant! :)

Dramatik
1

Jag tycker också det låter intressant!:)

Fridborg
0

Vad roligt att så många är intresserade! :D

Jag har lite coola idéer också, ska bara se om de går att utföra :)

Just nu har jag ljusblått, mörklila, eventuellt ljusrosa, mörkblå och svart. Ska försöka fixa fler färger!

Fridborg
1

När jag tänker efter KAN det KANSKE finnas limegrönt om jag spelar korten rätt ;)

Fjordell
1

Ooh! Sounds good ;) Isåfall kommer du ha en stamkund här!

Ratlings
0

Åh, blått, grönt och rött är det jag är ute efter. Har färg tema i mina burar nämligen Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

Fridborg
0

#16 Ja är det något som går åt så är det hängmattor!

Dessvärre kommer det inte följa med krokar, men det kommer finnas band att sätta krokarna i.

regskylt
0

Jag är också intresserad :)

Fridborg
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en som jag sydde till mina egna råttor :)

Specifik storlek går att beställa men kommer då under nästa veckas utskick. Annars kommer de finnas färdiga med måttbeskrivning :)

Chokladbiten
0

Gillar rosa och limegrönt! Fast svart funkar ju i alla lägen. =) Tror du att du ev kommer göra "dubbla" hängmattor? Är spekulant på sån i så fall. B-)

[Emma--]
0

Haha du kommer få fullt upp :P

Fridborg
2

#21 Visst kan jag göra dubbla!

Jag tänkte även göra roliga designs, typ paviljonger, små hängande "hus" och annat. Kanske flervåningsmattor (fler än dubbel) :)

Och ja, tunnlar!

dyoxide
0

Jag är också intresserad ! Glad

Chokladbiten
0

#23 Små hus och paviljonger, det ser jag fram emot. :o) Ska verkligen bli kul att se vad du kan hitta på. (Y)

Fridborg
2

#25 Ja jag tänkte go nuts! Haha. De större sakerna och mer komplicerade får jag nog ta mer för, men enkla mattor och tunnlar samt dubbelmattor kommer inte gå över 50 kr i varje fall :)

Fridborg
0

Hoppsan jag menade 40!

silverorm
0

Jag vill oxå ha..Glad Är totalt inkompetent gällande sy o "sånt"..

Calypso & Nike
0

Är intresserad av en flervåningsmatta i såfall :) Den kommer nog mina råttor att gilla :) Vad kommer en sån att gå på?

ceccie
0

Jag kommer säkert behöva 6 st hängmattor.

Fridborg
1

#29 Det avgör jag när jag märker hur jobbig den är att göra och hur lång tid :P men tanken är att jag ska vara billigare än affärer. Tycker de tar hutlösa priser för något som blir slitet och dåligt snabbt. När det ändå inte är några problem för mig att göra saker så why not liksom!

#30 Oj, vad roligt! Jag börjar på måndag om allt går som planerat. De färger som kommer finnas då är mörklila, ljusblått, svart och mörkblått. KANSKE rosa och röd :)

Falurven
0

Är helt klart intresserad! :)

Mvh Nathalie

Chokladbiten
0

Har du startat nån hemsida/blogg? Eller kanske Facebook? Glad

Fridborg
0

#33 Nä, ingen idé innan jag har något att visa upp och en kamera :P

Melissa V
0

svart är jag intresserad av i så fall, två tunnlar :)
har klargult i ena buren och militärgrönt i andra så svart känns mest passande

Fridborg
0

#35 Jag har så att jag kan fixa gula band till de svarta :) Om det var i den buren du hade tänkt dig vill säga :)

Chokladbiten
3

Satt och googlade lite och hittade lite tips på vad du kan sy. Flört

En hängmatta/sovsäck.

Chokladbiten
2

En toffel.

Chokladbiten
1

En trekantstunnel.

Chokladbiten
2

En dubbel.

Chokladbiten
1

Ett tält.

Chokladbiten
2

Lite mer avancerat.

En båt.

Chokladbiten
2

En hamburgare.

Chokladbiten
3

En bläckfisk.

Chokladbiten
0

Hoppas du får lite insiration av dessa bilder.

Vissa mer komplicerade än andra. Flört

Fridborg
0

Haha! Dom är helt underbara! Visst får jag inspiration! :D

Bild 1,3,4 och eventuellt nr 5 vet jag att jag klarar i dagsläget :) Kommer behövas ett par testkör men jag kommer nog klara det! :D

Chokladbiten
1

Kul! ;)

Bild 1, tycker jag ser jättemysig ut. En sån skulle jag gärna köpa. ;)

Sydde själv en "väska" som dottern har råttan i ibland. Smidigt om man vill ha med råttan och ha händerna fria.

Här kommer en annan variant av den jag sydde. Det kan oxå va ett litet tips.

Melissa V
0

#36 Oh det skulle ju bli skitsnyggt med gula band :)
Du är en guldgruva ju.

Med dom tipsen från chojkadbiten så kommer du nog få fullt upp från mig i alla fall med beställningar haha

Fridborg
1

#48 Jag har redan en jag gjort till mig själv som e svart med gula band, dessvärre är den väligt slarvigt gjord eftersom den bara e till mig ;) Men jag kan definitivt göra en ny! :)

Jag ska prova göra så många jag kan av tipsen :D

dyoxide
0

Kan säga att Tofflor inte är jättepopulära, inte här hemma i alla fall :O dom verkar lite för trånga dom man köper och lite svåra att komma i, vår har hängt helt orörd förutom när Elsa en gång hoppade ner i den när vi just köpt den. Så kanske göra dom liite vidare och i ett lite mjukare tyg kan funka :)

Chokladbiten
0

Är bara lite nyfiken. Har du börjat sy och ta emot beställningar än? =)

loular
0

Skulle vara jätteimtresserad av en lik den i #37! Häng-sov-matta!

Nevina
0

Fridborg, hur går det, har du kommit igång? Jag är iaf intresserad av lite hängmattor när jag får hem min nya bur. Skrattande

Fridborg
0

#53 Nä, jag ska ha utställning i helgen och har inte hunnit göra klart alla tavlor, så det får vänta lite! :)

Nevina
1

Okej. Lycka till med utställningen! Meddela gärna här när du sätter igång med att sy! Glad

Animalluver
0

låter super bra ! :)

[nadvard]
0

Jag är lätt intresserad! :D

tove.mcgrath
0

Vore as bra! Hängmattor är så dyra i affärerna eller att beställa och alla ser likadana ut mina jag sydde själv var handsydda med nål och tråd då vi inte har någon symaskin så de blev inte så bra så det vore toppen om du började detta för Hängmattor kan man aldrig få för mycket av eftersom de måste tvättas!