(S) 3 råtthonor
Med sorg i mitt hjärta är jag nu tvungen att sälja mina 3 tjejer pga allergi. Jag är väligt mån om vart de hamnar eftersom dessa älsklingar betyder väldigt mycket för mig. Jag vill att det ska komma till ett hem där de får mycket kärlek och aktivering. Fiat och Corvette vill jag gärna sälja tillsammans eftersom dom två är systrar.
Jag vill gärna sälja dom till råttkunniga personer.
födelsedatum: Fiat och Corvette är ca 1,5 år och Lakritz är snart 1 år. Hennes födelsedatum kan kollas upp.
färg, teckning o hårlag: Jag är dålig på teckning och sånt men Corvette är hel brun, Fiat och Lakritz är vit och brun/svart. Alla är släthäriga
kön: Alla 3 är honor
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): Vet tyvärr inte
faderns namn, födelsedatum, vikt: Vet inte
moderns namn, födelsedatum, vikt: Vet inte
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Allergi
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Lugna
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: De är inte reggade. 200-300 kr/st. Hemmet är viktigare än priset.
ort där råttan/råttorna finns: Bollnäs i Hälsingland
telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): Isabella.granmyr@hotmail.com, 072-2261684
Om annonsen ska vara låst eller ej: Ej låst
Är du intresserad av mina tjejer så tveka inte att höra av dig! Skriv en rad eller två om vad du kan erbjuda mina hjärtan för hem.
Åh vad fin hon är!! skulle så gärna ta en men kan tyvärr inte :(
Visst är hon! :) Okej synd
ÅÅÅHHH!!! Fiat är ju gudomlig!!!! vad äter hon på den andra bilden av henne?? :)
Hon sitter och äter på en ostboll som dom kan få ibland av mig. Det är favoritgodiset det! :)
Min hunds favorit godis är också det haha! SUPER söta är dem alla! ;)
Med vänlig hälsning, Maria
haha :P min är en mäster tjuv och klättrar på min vägg upp på "soffbordet" och stjäl godis ur min godisskål :S Brukar ta henne på bargärning med en hel ferrarri i munnen innan hon hoppar ner från bordet och springer som en liten galning xD sen får man köra dragkamp med henne xD Hon är galen xD så nu har jag inget godis framme längre ;P har en matskål till henne där uppe istället :P
Haha XD
Med vänlig hälsning, Maria
Åååååå, ge mig! ><
Haha ja dom är söta dessa små varelser! :) Mitt favoritgodis är också ostbollar :D