Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 652 ggr
Juliastrom
0

PS fångst

Jag är himla sugen på en PS fångst till mina råttisar men har en liten fundering =) Fastnar inte sötnosarna med klorna i de där hålen? Är det farligt med en sådan kanske eller kan man bara tuta o köra? =P Någon med erfarenhet? =)

Ratlings
0

Ingen av mina har någon gång fastnat Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

Erika89
0

Funkar bra hos mig :)

Juliastrom
0

Så skönt att höra :D Om man märker att det blir problem är det ju inte direkt värre än att man får ta ut den ^^

darkness
0

Dock mer synd om fångsten som blir söndertuggad ;)

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Juliastrom
0

Haha sant ;D haha, ska dela den på två eller tre så man kan byta ut efter massakern ;)

Lamina
0

Har aldrig varit med om eller hört om någon som har varit med om att råttornas klor fstnat i fångsten. Var själv lite orolig i början, men konstigt nog verkar den vara ofarlig.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Malin653
0

Har en sån som mina får leka i utanför buren och har inte varit några problem. Dem båda tycker den är rolig att klättra på och än har ingen fastnat :)

chelona
0

Mina har fastnat en gång, men det var i en egengjord entre de gjort över natten. Han fastnade med ena tassen när han skulle ut och hälsa på mig som var och hälsade dem godmorgon, och kom lös själv innan jag hunnit öppna buren för att rädda honom. Så var försiktig med gnaghålen. Det vore en så onödig olycka.

💣

Lurvas
0

Mina ratar sin helt. Ingen vill vara i den eller klättra på den :(

Råttliv på Runnavägen

Han gjorde inget särskilt, men han gjorde det mycket bra.