OT - Min dröm
Tänkte jag kunde dela med mig av min råttrelaterade dröm som jag hade imorse :) (kopierat från facebook med lite namnändring)
Morgonens känslor är lite blandade, jag är halvt "WOW!" och halvt "Vad sjutton var det i mitt vatten igår…?"
Jag har nämligen svaret på råttfolkets böner!
Mutantråttor! På två timmar går de från nyfödda till ca 5 veckor, de är precis som helt vanliga råttor MEN de lever i 15 år!!
Jag var i HallonVarg's labb (som bara existerar i min dröm) och där visade de upp deras studier som de gör på främst insekter. (Blev attackerad av en mutantmygga..) Helt plötsligt har två timmar flugit förbi och jag får syn på extremt söta bebisar, agouti, mink, black och en söt liten agouti med en mini pannfläck! Gissa om jag blev häpen när Varghund sedan berättade att det var bebisarna som föddes när jag kom in i labbet.
Jag var på väg att länga mig på telefonen för att ringa Terato och berätta vad jag upplevt…. när väckarklockan ringer…
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
haha men gudars vilken dröm, härligt, vill jag också drömma :D
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
Kan ju säga att jag och syster sitter och skrattar massor. Hade varit skitkul att ha ett sådant labb så klart men vart hade vi det? XDXD Vi har inte direkt utrymme för det haha.
Jättekul att få vara med i din dröm dock ;)
#2 Jadu, jag har Ingen aning om vart vi befann oss! Men det var ett väldigt snyggt (och djurvänligt) labb ni hade ;)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning