(K) Hanar
Nu har jag bestämt mig för att skaffa råttor, efter mycket läsande om dessa underbara djur.
Var råttorna finns är inget större problem då jag har möjlighet att ta tåget lite varstans, men det är ju självklart smidigare om den finns nära Stockholm.
Jag söker två hanar, bröder eller ej, det spelar ingen roll. Så länge de är ungefär jämngamla (bebisålder).
Är väldigt svag för alla rödögda färger och söker gärna en sådan. Den andra hanen vet jag inte riktigt, det som tilltalar mig helt enkelt. Råttorna ska vara tama, trevliga och sociala, lika så som deras föräldrar. Håranlag och öron bryr jag mig mindre om.
Har du något till salu som du tror skulle kunna passa, skriv här i tråden, PM:a eller kontakta mig via mejlen: dreamspokesman@gmail.com
Tack i förväg!
Not your mom, not your milk.
Kontakta Katoz 
// Lise
When nothing goes right, go left!
#1 Ok, då gör jag det. Tack!
Not your mom, not your milk.
Som #1 säger så är Katoz duktig, har en hane från en av hennes kullar, en liten dumbo siames, som är hur underbar som helst 
Vi har ju en kull nu, men inga rödögda tyvärr.
De har en bildtråd på RIF här (:
Annons kommer upp så småningom förmodligen, när vi vet lite mer säkert vilka som är till salu, men har hittills inga tingningar på de sju pojkarna.