Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 799 ggr
[Yuki212]
0

Hjälp mig..

Åh suck… Det här är så jobbigt att skriva, men jag känner att jag måste försöka. Jag har nyligen (för några dagar sedan) varit med om en operation i magen, som då gör att jag har svårt att göra vanliga saker, till och med gå är väldigt svårt. Därför måste jag göra nånting med mina råttor, jag har 3 st underbara tjejer som älskar sällskap. Jag vet inte hur länge det kommer ta att återhämta mig, så jag kommer behöva någon som kan ta dom antingen temporärt eller permanent. Jag bor i Kronobergs län så det skulle ju vara lättast om du också gjorde det. Om du kan ha dom under tiden jag återhämtar mig, behöver du inte betala nånting för dom annat än mat. Om det är så att jag bestämmer mig för att sälja dom skulle jag gärna vilja ha 600kr för dom, då ingår bur, resterande mat, mattorna som jag använder i botten, flaskor, rör etc. Allt som innefattar dom. Men om jag ska sälja dom, då skriver jag en ny annons enligt reglerna. Jag vill helst att den som tar dom har erfarenhet av att ha råttor, då dom kan få det bäst så. Jag vill också att dom stannar tillsammans eftersom dom älskar varandras sällskap och så är dom syskon. Detta är min absolut sista utväg om inte min syster (11år) klarar av att ta hand om dom så länge.

dyoxide
0

Jag hade gärna tagit dom men jag vet inte äns vart Kronobergs län ligger :/ puttar lite och hoppas att du får hjälp!

Sathalie
0

Kronoberg är småland :)

[Yuki212]
0

1# Tack ändå. :) Kronoberg ligger i Småland, ja.

dyoxide
0

#2 #3 Hmm okej tack, det är väl en bra bit från Skåne ändå va? D: Eller, jag suger på geografi haha … Hoppas du hittar någon, har redan massor av råttor och en på foder som är på ingång D:

Sathalie
0

Nja :D Är väl inte så farligt långt. Ligger ju precis över Blekinge :)

dyoxide
0

#5 … Där ser man! :o