Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 438 ggr
dyoxide
2

Så glad!

Åh. Min gammeltant Elsa, snart 2,5 år, fick följa med alla ut på soffan idag (tar inte ut henne varje gång jag tar ut dom, hon och Estrella får ibland vara kvar i buren så står jag och gullar massa extra med dom där eftersom dom brukar bli stressade av att vara ute, och Estrella är ju lite dålig också). Estrella ramlade såklart från soffan (dock inte mer än en halvmeter och hon klarade sig finfint) så hon fick gå in i buren igen Obestämd

MEN! Elsa är kvar ute, och hon springer runt och utforskar med dom andra, annars brukar hon bara lägga sig i nåt hörn och vila Obestämd nu däremot klättrar hon runt massor, springer så gott hon kan, och sen la hon sig i fönsterkarmen på en mysig handduk och började KNASTRA! Och sen ploppade hon med ögonen! Har aldrig under våra mer än 2 år tillsammans sett henne eller hennes syster (R.I.P.) göra så! Åh, det går framåt för min lilla älskling Skrattande

Hon är en burbitare, en rejäl sådan ibland, men hon är alltid framme och hälsar nu för tiden och vill nosa. Hon bits inte när hon är ute längre och låter sig bli klappad mycket mer än innan. Hon har nafsat liiite nätt på mig nu några gånger men det är ändå ett framsteg, att hon liksom vågar så pass mycket och verkar glad Glad

Va bara tvungen att dela detta, är så himla glad!

Melissa V
0

vilken härlig känsla, sånt överträffar ju allt och får allt slit att bil värt det :)

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

dyoxide
0

#1 Verkligen! Blev så himla glad :') Har aldrig sett henne så energisk och hon verkar liksom jätteglad och pigg

Melissa V
0

gudars vad mysigt ju :) Kanske att hon vågade riva sin lilla mur nu äntligen

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

dyoxide
0

#3 Får verkligen hoppas det :)

JoySurrender
0

Elsa och hennes syster Doris (som inte lever längre) var våra första råttor, ormmatsråttor och sannolikt ganska inavlade. Det värmer i hjärtat att se Elsa må så bra, och att hon har blivit så gammal och så pigg. Hon är opererad för juvertumör dessutom.

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan