Mina killar på 4månader.
Ännu fler frågor om mina Dumbos-bröder.
Som det står i rubriken så är dom 4månader, dom busar/brottas. Piper till under leken… Gör dom illa varandra?
Sen är det alltid Optimus som ligger på Ratatouille. Ratatouille lägger sej självmant… ligger helt stilla tills Optimus kliver bort. Är detta normalt? Hur länge gör dom så?
Jag blir lite nervös på att dom gör varandra illa… men jag har inte sett någon skadad eller så… det är bara pipet som kommer lite nu & då som stressar mej lite…
Vore tacksam för svar! /M
Mina ena två töser gör så (mor o dotter). Dom busar jätte mycket och precis så som du förklarar. Att den ena ligger ner tills den andra gott bort. Visst piper dom. Dom leker ju så det är ju inget alls att vara orolig för. Mina har aldrig gjort illa varandra iallafall :)
*phu*
Det var skönt att höra.
Då kan jag sova utan oro om natten…. :) Tack Tack! :)
#2 Ja du behöver inte oroa dig :P
Men man ska alltid vara vaksam efter såg eller liknande så inte det blir till en hårdare lek. Mina killar är ju inte så himla stora ännu, dom är bara 3 månader så jag vet bara hur det är när tjejerna leker så, då jag inte hört av att killarna lekt så :P
Ok. Men om de är bröder… kan det ändå vara så att leken blir allvar… kan dom börja hata varandra? alltså ta ihjäl varandra? :/
#4 Nej det tror jag verkligen inte :)
Skönt! :P