Ferrari
Låt mig få presentera min älskade lilla Ferrari!
Född: 10/4-2012
Kull: Bilkullen
Färg/Teckning: Blue Hooded
Päls: Slät
Örontyp: Toppörad
Hon är hur go som helst. När hon sitter på min axel och jag håller mina fingrar i närheten av henne brukar hon med sina små tassar ta tag i dem och dra dem till sig och sen pussar hon. Förutom det putsar hon gärna min nacke, kinder och öronen. Hon är väldigt lugn av sig annars och är väldigt flockvänlig.
Min lilla sötfia, Ferrari <3

Åh, hon är ju jättefin!:)
Jättefin!
Men är du säker på att hon är blue? Tycker hon ser ut som mink på bilden.
Aha, ja men det kan ju ligga mink bakåt i släkten. Som min mink eubk hona fick bara black och blue i sin kull, ingen mink :) Har du fler bilder, så man ser lite bättre? Första bilden kanske bara är lite missvisande :p
#5 Bra! Alltid kul att se på en söt liten tös! 
Ah, på sista bilden syns det iaf att det är blue ;)
#9 Ja det är hon :P Kameran är ju expert på att ta bilder som se annorlunda ut än verkligheten :P

#8 ser blå ut, alla andra ser mink ut, som Fjordell skrev. :>
Nu vart jag tveksam igen…
på #10 ser hon lite mink ut igen, är du säker på att det är samma råtta på alla bilderna? 
#12 Hehe ja när det är mörkt och man använder blixt så XD
Jag är ledsen men jag ser fortfarande bara mink
Enda blue jag ser här är #8 :p
På min skärm ser råttan/råttorna blå ut på alla bilder :)
#18 Ja kanske det bara är din skärm som spökar då? :)
#19 Hehe bra det, Jag ser oxå Blue på bilderna och även på henne i irl :P
Ja det måste ju vara det… men fattar inte varför jag ser så tydlig blå färg på #8 ? :p Nåväl, man vet aldrig… jag sitter på mammas dator då min är på rep… kan mycket väl vara att min skärm är skum ;D
Dom nya bilderna ser alltså inte heller blå ut för dig?
Knepigt men antar att vissa skärmar är så :P
Nja, de ser varken blue eller mink ut nu… jag vet inte, har stirrat mig blind på dem för att försöka lista ut vad det är jag ser! :D Bäst jag håller tyst, haha ;)
Haha okej :P http://rattways.cybersite.nu/Mina-Rattor Stamtavlan här iallafall :D
Herregud vilken sötnos 

Jag måste hålla med Fjordell, bara #8 som ser blå ut för mig. Och då är den väldigt blå dessutom. :P
Tycker inte heller hon ser blå ut, inte jämfört med min flicka iallafall, bara på #8 som dom andra säger. 
// Lise
When nothing goes right, go left!
haha kan till kattssons försvar säga att hon är blå. jag har hennes blå bror hemma hos mig och hennes kamera är rätt så missvisande. du får skaffa en ny kamera tror jag ;) kan du inte fota utomhus utan blixt? :D
Min blogg: fiiiyah.blogg.se
Här bor jag: stallstenvik.blogg.se
här är en bild på brorsan som är med i inlägg #15 och #16 :D
Min blogg: fiiiyah.blogg.se
Här bor jag: stallstenvik.blogg.se
#29 Ja den bilden var tagen utomhus den gången :P
#30 Ja min kamera börjar bli riktigt rutten rättare sagt. Funderar på att skaffa en systemkamera men vet inte när det blir av XD
Nu ser hon blåare ut 
// Lise
#38 Bra, jag lyckades till slut ^^
#39 Haha ja 
// Lise

Jag tycker hon ser blå ut på precis alla bilder, i alla fall på min skärm:)
#41 Hehe ja tänk vad skärmar kan visa olika XD