Uppfödare...
Lite svårt att hitta uppfödare i närheten av borås, då alla uppfödare verkar finnas antingen i stockholm eller skåne.
Nån som vet nån uppfödare, eller kanske själv föder upp råttor och bor i närheten av borås? det behöver ju inte vara precis borås, kan vara gbg också ja ni förstår nog, västra götaland kanske är bättre att skriva.
Tacksam för tips, jag har varit inne och kollat på SRS men inte hittat nåt som varit tillräckligt nära

Det jag skulle göra om jag vore dig är att gå in på SRSs hemsida för att kolla in där. Det är www.sattsallskapet.se

www.rattsallskapet.se är rätt adress
I GBG finns det en uppfödare som går sitt provår, det kan finnas en till, osäker. Sen finns det 2 i Mariestad oxå. Det är väl typ det..
Sen finns ju även Råtthjälpen ganska bra i länet..
www.ratthjalpen.se
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Vad heter hon/han då? alltid bra att veta
Mariestad är så långt härifrån bara, men det går ju iofs att ordna.
råtthjälpen ska jag gå in på och kolla lite….
i R8forumet går det ju att höra efter om transporthjälp också. bor man i gbg kan man ha tur med folk som åker från sthlm också. Och kanske någon som kan ta råttorna till gbg från mariestad med, man vet aldrig :)
/Gia-Bokfrossa
http://bokfrossa.wordpress.com/

#5 ska höra mig för där lite, tack för tipset(jag tänkte inte så långt)
ni vet inte nån som ska sälja en råtthona? jag vill ha minst tre i flocken, just för ifall det skulle hända nån av dom nåt så inte en blir ensam kvar och sj'lvklart för att jag älskar råttor och trivs så bra med dom… helt underbara djur! 
" Tezzlan's" kommer inte ha kull för än början av hösten eventuellt, pappan kommer väl antagligen bli samma som till mitt lilla popcorn :)
≧◔◡◔≦