Tiny söker Huge?
Lite roligt sådär att börja allt ;)
Jag undrar om det finns någon där ute med en stabil, trevlig och helst stamtavlad Sable Burmese hane som skulle passa till avel, att paras med min Sable Burmese hona Tiny. Hon är just nu 7 månader, och tanke på planen är väl om typ 2 månader (Minimum 1½ och sedan när det passar tids/brunstmässigt bäst för oss båda).
Tiny och jag finns i göteborg. Hon är slät, toppörad, dumbobärare, sable burmese. Jag har hennes syster här också som är siames.
Hon kommer från Katoz T-kull, så hon har stamtavla och ska vara reggad (Om jag inte minns fel försvann tyvärr reggpapprena i posten).
Jag vill para henne då hon och systern aldrig visat dominanta tendenser, aldrig bråkat, aldrig bitit, endast smak-naffsat på fingrar ett par gånger som små, och aldrig varit sjuk. Hon är snäll, mysig, busig, och i allmänhet helt enkelt en väldigt trevlig råtta.
Så om du har en Sable hane här i närheten eller i alla fall inte alltför lång borta och är intreserad av att antingen låna ut honom eller låna hem Tiny under parningen i october/november, så skriv här eller kontakta mig via PM :)
Hej, jag heter Tiny. Är du min vän?
Pratat med Katoz? :)
Har en hane här hemma från samma kull, wheaten burmese.
Väldig fin hane, börjar få fint häng o inte visat några negativa sidor :)
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
Ska skicka meddelande igen imorgon. Nu när hon har börjat lägga upp bilder igen på FB lixom. :)

Jag har ju två sa bu här hemma, släta, varav en är dumbo. Dessa är Tezzlans(reg uppf i SRS) råttor som nu fått flytta hit då hon precis fått bebis. Jag (och Tezzlan) tycker båda är helt fantastiska i temp, en av dessa har redan blivit pappa till en kull för en tid sedan.
Any how, Tezzlan är ju den som bestämmer givetvis, men jag ville bara tala om att här finns två. Herrarna finns för närvarande i Norrköping, men jag åker till GBG en del.
Det där var riktigt fina pojkar :)
Om Katoz och Tezzlan då säger ja till det (Som sagt, ska skicka mail till Katoz idag angående mina planer) så hoppas jag vi kan arrangera något. Dom ser båda två ut som riktiga mysisar. :)
Katoz har gett medtycke till att jag avlar på Tiny. :)
Puffar upp denna. :)
PUFF PUFF PUFF vill ha en bebis på tiny :'D