Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 786 ggr
dyoxide
0

NEJ!

Har pojkarna ute och märkte att vi glömt ta in en av flickorna innan … Skrikandes Dom har varit ute ett tag och vet inte om dom märkt av varandra, vi får hoppas dom inte gjort det… Tyst

regskylt
1

Ajdå jag håller tummarna att de inte fick nos på varandra!

vevve89
0

Säger som #1

dyoxide
0

#1 & #2 Ja vi får hoppas det Tyst

chade
0

ajaj, vi får hoppas på det bästa Rynkar på näsanDet är ju så lätt hänt, råkade göra samma sak när jag hade honor och hanar samtidigt, men hade turen att inget hände

Små stjärnor lyser också i mörkret.

dyoxide
0

#4 Hoppas jag har samma tur!

Fisfia
1

Därför jag inte vågar ha både honor och hanar! :-O

Piffelipuff
0

Hoppas dom inte fick nos om varandra Tyst

sarakaka
0

Lycka till!

[Alenzi]
1

Men du, det är väl ändå tur att det inte var tvärtom.. En hane kvarglömd bland honorna ;) Håller tummarna för att det inte hunnit bli något bus!

[Emma--]
0

Hoppas att inget hänt. Därför jag vägrar ha två plastburar när jag har både honor och hanar. Samt räknar dom flera gånger när dom är i buren :P

Melissa V
0

håller tummarna de inte hänt något.
Det är jag också livrädd för , har ju dyskalkyli så en till anledning jag inte vill ha många råttor ifall man räknar galet

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

dyoxide
0

#9 Haha du har så rätt!

Tack alla! Märkte inte att min pojkvän tog ut Russin också så tog ju bara in dom jag hade tagit ut Obestämd Dessutom är hon en svart self och låg nerbäddad vid min svarta väska och en svart tröja så det var ju liiiite svårt att se henne så att säga Flört Lucifer hade varit där och gått men hoppas inte han märkt henne!

JoySurrender
2

Om det nu ändå har hänt en olycka så är det ändå tur att det var Russin, som är i rätt ålder…

Men vi får hoppas att det inte hänt nåt. Vi får väga henne regelbundet. Hon vägrar nämligen säga något själv…

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

JoySurrender
1

Om det nu ändå har hänt en olycka så är det ändå tur att det var Russin, som är i rätt ålder…

Men vi får hoppas att det inte hänt nåt. Vi får väga henne regelbundet. Hon vägrar nämligen säga något själv…

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

Anvariel
0

Ja vilken tur att det är en tös i bra ålder! Skulle ju vara så hemskt om det var en gammal dam på 2 år… :( Eller en riktigt ung tös, såklart. Nä, förhoppningsvis har de inte fått nys på varandra. Kanske hon bara legat och sovit i sit lilla krypin och ingen märkt henne, varken människor eller råttor?. :)

dyoxide
0

#15 Vi får hoppas det :)